ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «چتر زندگی» در یزد
کد خبر: 3761777
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «چتر زندگی» در یزد

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر خیایانی «چتر زندگی» در یزد خبر داد.

ارسال 70 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «چتر زندگی» در یزد

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر خیایانی «چتر زندگی» در این استان اظهار کرد: 70 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و روز شنبه 19 آبان‌ماه جاری از سوی شورای بازبینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
جوادیان زاده یادآور شد: شهرام نوشیر، سیدحسین پیغمبری و سیدامیر زکی پور اعضای شورای بازبینی دومین جشنواره ملی تئاتر خیایانی چتر زندگی در این استان هستند.
به گفته وی، این جشنواره در راستای گسترش فرهنگ اصیل خانواده ایرانی اسلامی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امید در خانواده ها، تحکیم بنیان خانواده، آگاهی بخشی و دانش افزایی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، فقر، بیکاری و طلاق، آموزش درباره استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن برگزار می‌شود. 
جوادیان زاده با اشاره به اینکه این جشنواره اول تا چهارم آذرماه سال جاری در پارک‌ها و اماکن عمومی استان یزد برگزار می شود تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می نمایند.
انتهای پیام

captcha