آغاز برنامه‌های هفته وقف در سبزوار
کد خبر: 3761781
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

آغاز برنامه‌های هفته وقف در سبزوار

گروه شهرستان‌ها- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه برنامه‌های هفته وقف از 15 آبان در سبزوار آغاز شده، گفت: دیدار با خانواده شهدا و برپایی نشست‌های علمی وقف با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی و طلاب حوزه علمیه سبزوار از برنامه‌های این هفته است.

آغاز برنامه‌های هفته وقف در سبزوارحجت‌الاسلام جعفر مهدوی خواه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: برنامه‌های هفته وقف در این شهرستان از 15 آبان در این شهرستان با دیدار از امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف در امامزاده شعیب(ع) و برپایی 4 ایستگاه مشاوره وقف از دیگر برنامه‌های این هفته است، افزود: این ایستگاه‌های مشاوره در محل امامزاده کوشک(ع)، امامزاده شعیب(ع)، امامزاده یحیی(ع) در سبزوار و امامزادگان خسروجرد برپا می‌شود.

مهدوی خواه با بیان اینکه همایش یاوران وقف روز یکشنبه هفته بعد، 20 آبان ماه، با تجلیل از خادمین وقف در محل امامزاده شعیب(ع) برگزار خواهد شد، گفت: قبل از آغاز این مراسم غبارروبی ضریح مطهر این امامزاده عظیم الشان با حضور برخی از مسئولان انجام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده در هفته وقف برپایی نشست‌های علمی وقف با حضور دانشجویان دانشکده علوم قرآنی، طلاب حوزه علمیه و یکی از مدارس به صورت جداگانه است.

حجت‌الاسلام مهدوی خواه با اشاره به اینکه در روز جمعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه گزارش عملکرد این اداره را در حوزه وقف بیان خواهد کرد، افزود: در روز جمعه هفته آینده گزارش موقوفات شهرستان خوشاب در این شهرستان ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و دیدار با خانواده بازنشستگان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

انتهای پیام

captcha