اعزام 833 مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان برای عزاداری‌های پایان صفر
کد خبر: 3761827
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

اعزام 833 مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان برای عزاداری‌های پایان صفر

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای عزاداری‌های پایان صفر در نظر گرفته شده، گفت: 833 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

اعزام 833 مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان برای عزاداری‌های پایان صفرحجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌هایی برای عزاداری‌های مناسبت‌های پایان ماه صفر تدارک دیده شده و برخی از هیئت‌های عزاداری برنامه‌هایی را در مشهد مقدس برگزار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برنامه عزاداری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در مسجد امام رضا(ع) واقع در کوی قائم برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های مربوط به رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) نیز در مسجدالنبی بالاتر از میدان هنرستان و مسجد امام حسین(ع) در منطقه نجف‌آباد در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: 833 مبلغ برای عزاداری‌های این ایام به مناطق مختلف استان از جمله مساجد، تکایا، ادارت، روستاها و سایر موارد اعزام می‌شوند.
وی تبیین سیره اهل بیت(ع)، پرداختن به مسائل روز، موضوعات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، خانواده و مسائلی از این دست را محوری‌ترین موضوعات تبلیغی برشمرد.
انتهای پیام
captcha