اعزام بیش از ۱۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان زنجان در ایام فاطمیه
کد خبر: 3776169
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

اعزام بیش از ۱۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان زنجان در ایام فاطمیه

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: بیش از ۱۲۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی شهرستان زنجان در ایام فاطمیه اعزام خواهد شد و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز از محورهای تبلیغات این افراد است.

اعزام بیش از ۱۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان زنجان در ایام فاطمیهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان امروز 6 دی‌ماه در جلسه گرامی‌داشت دهه فجر اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی شهرستان زنجان در ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.
وی انتقال مفاهیم دینی به نسل‌های جدید را مهم خواند و گفت: این سازمان برای برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس هم برنامه دارد تا دانش‌آموزان بصیرت، دین‌شناسی و معارف اسلامی را بیاموزند.
مختاری‌نیا با بیان اینکه بحث برگزاری کارگاه آموزش تربیت مدرس معارف انقلاب اسلامی برای ۴۰ نفر از مبلغین توانمند توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام می‌شود، گفت: این مبلغین افراد تأثیر گذار بوده و سابقه تبلیغی دارند.
وی تأکید کرد: باید ایام فاطمیه دوم به خوبی و پررنگ برگزار شود و به دلیل تقارن ایام فاطمیه دوم با دهه فجر، باید برنامه‌های تدوین‌شده برای این ایام رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.
وی از تشکیل ایستگاه «بصیرت فاطمی» در پیاده‌راه سبزه‌میدان خبر داد و افزود: در این ایستگاه جوانان می‌توانند سؤالات خود را با مبلغین که در این ایستگاه‌ها هستند مطرح کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ابراز کرد: خوشبختانه در این ایستگاه  ضمن تولید محتوا، بروشورهایی تهیه ‌شده و در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و ایستگاه بصیرت فاطمی در ایام فاطمیه دوم و منتهی به ۲۲بهمن‌ماه برپا می‌شود.
مختاری‌نیا افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی درخشان دین‌مداری در جامعه است پس باید ایام سوگواری این بانو پررنگ باشد و باید ایام سوگواری شهادت این بانوی بزرگ راگرامی بداریم.
انتهای پیام
captcha