اولین جمعه ماه ربیع‌الاول با شهید سیدنورخدا
کد خبر: 3762400
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

اولین جمعه ماه ربیع‌الاول با شهید سیدنورخدا

گروه اجتماعی ـ در اولین جمعه از ماه ربیع‌الاول جمعی از مردم، خانواده و همکاران شهید سیدنورخدا موسوی با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‎آباد بار دیگر با شهید زنده وطن تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، در اولین جمعه از ماه ربیع‌الاول جمعی از مردم، خانواده و همکاران شهید سیدنورخدا موسوی با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‎آباد بار دیگر با شهید زنده وطن تجدید میثاق کردند.

سیدنورخدا موسوی، یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. سیدنور خدا فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم انتظامی تهران بود و بعد از فارغ‌التحصیلی در تهران، مشغول به کار شد. پس از چند سال به زاهدان اعزام شد و فرماندهی یگان تکاوری را به عهده داشت.
مدت مأموریت او در منطقه دوسال بود که حدود پنج ماه به پایان مأموریتش باقی‌مانده بود که در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار با گروهک تروریستی ریگی درگیر شده و مورد اصابت مستقیم تک‌تیرانداز دشمن قرار گرفت و تیر به سر او اصابت کرد.
سیدنورخدا مدت ده سال به‌طور صد درصد جانباز بود و در کما به سر می‌برد تا این‌که در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) آسمانی شد. در زیر گزارش تصویری حضور همکاران، مردم و خانواده این شهید همه زنده وطن را می‌بینیم.

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

شهید

captcha