ضرورت ترویج وقف قرآنی در گیلان
کد خبر: 3763071
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

ضرورت ترویج وقف قرآنی در گیلان

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به ضرورت ترویج وقف‌های قرآنی در استان، گفت: جلسات و مؤسسات قرآنی در بقاع متبرکه و شهرستان‌ها به حامی نیاز دارند.

ضرورت ترویج وقف‌های قرآنی در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان شب گذشته، 20 آبان در محفل انس با قرآن که در آستان سیدجعفر آقای صومعه‌سرا برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی جوانان و نوجوانان قرآنی هستند، اظهار کرد: قاریان و حافظان نوجوان مایه برکت برای هر شهر و استان هستند.
وی با بیان اینکه تمسک جستن به آیات کتاب الهی و سیره اهل بیت(ع) ضامن جامعه اسلامی است، افزود: امروز نظام ما که افتخارش این است در مقابل استکبار و دشمنان اسلام ایستاده به برکت قرآن است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه اگر از قرآن و اهل بیت(ع) فاصله بگیریم دشمنان بر ما مسلط خواهند شد، گفت: جلسات قرآنی و مؤسسات قرآنی در بقاع متبرکه و شهرستان‌ها به حامی نیاز دارند.
حجت‌الاسلام علیزاده یکی از راه‌های حمایت از فعالیت‌های قرآنی را «وقف» در این حوزه دانست و تصریح کرد: حمایت از فعالیت‌های قرآنی نیاز است تا جامعه ما به یک جامعه واقعی و حقیقی قرآنی تبدیل شود؛ لذا چنین فعالیت‌هایی مقدمه‌ ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به ضرورت ترویج وقف‌های قرآنی در استان، گفت: موقوفات در حوزه قرآن کم است لذا باید خیران بزرگوار در این زمینه وقف‌های جدید با نیت‌ حمایت از فعالیت‌های قرآنی و متناسب با نیاز جامعه انجام دهند.

انتهای پیام

captcha