یاوران وقف و فعالان قرآنی در 33 نقطه فارس تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3763260
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

یاوران وقف و فعالان قرآنی در 33 نقطه فارس تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با دهه وقف، همایش یاوران وقف در 33 نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 21 آبان‌ماه با گرامیداشت دهه وقف گفت: این ایام فرصت خوبی برای ترویج وقف است و واحد فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف فارس برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در این راستا دنبال می‌کند.
وی افزود: در گام نخست 22 نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کل استان فارس برای اطلاع‌رسانی و تشریح برنامه‌های دهه وقف برگزار شد.
صفری گرایی گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تدارک دیده‌شده، همایش یاوران وقف در فارس است که شاهد برگزاری 33 همایش در این ایام خواهیم بود.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: تقدیر از یاوران وقف را وظیفه خود می‌دانیم و عمده برنامه‌های این همایش تجلیل از واقفین و اعضای هیئت‌امنای اماکن مذهبی است.
وی افزود: رونمایی از 50 وقف جدید از دهه وقف سال پیش تا امسال و تجلیل از فعالان قرآنی که در مراحل استانی و شهرستانی مسابقات مختلف موفق به کسب عنوان شده‌اند نیز از دیگر برنامه‌های همایش‌های یاوران وقف در استان فارس به‌حساب می‌آید.
صفری گرائی اضافه کرد: در این همایش همچنین از پوستر جشنواره عکس ملی وقف چشمه همیشه جاری نیز رونمایی می‌شود و برنامه‌های نمایشگاهی جنبی نیز در این همایش خواهیم داشت.
انتهای پيام

captcha