کارخانه آرد برکت محلات افتتاح شد
کد خبر: 3764182
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
با حضور استاندار مرکزی؛

کارخانه آرد برکت محلات افتتاح شد

گروه اجتماعی - استاندار مرکزی شامگاه چهارشنبه 23 آبان‌ماه از شهرستان محلات بازدید و کارخانه آرد برکت را افتتاح کرد.

کارخانه آرد برکت محلات افتتاح شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌علی آقا‌زاده استاندار مرکزی شامگاه چهارشنبه 23 آبان‌ماه از شهرستان محلات بازدید و کارخانه آرد برکت را افتتاح کرد.
سید‌علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم افتتاح کارخانه آرد برکت اظهار کرد: این کارخانه اکنون 30 نفر را به صورت مستقیم مشغول کار کرده و این رقم تا 80 نفر نیز می‌تواند افزایش پیدا کند.از آقای رفیعیان به دلیل ساخت سریع و استاندارد این مجموعه تشکر می‌کنیم. ساخت این مجموعه‌ها نیازمند همکاری دولت و سرمایه‌گذار است؛ هم نیازمند سرمایه سرمایه‌گذار و هم نیازمند کمک مسئولین است.

کارخانه آرد برکت محلات افتتاح شد
وی افزود: کیفیت آرد بسیار مهم است و با توجه به استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در این مجموعه، آرد تولیدی قطعا کیفیت بالایی خواهد داشت. این کارخانه موفق شده نشان استاندارد را دریافت کند و ما برای تامین گندم این کارخانه سهمیه در نظر خواهیم گرفت. این تلاش‌ها در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید ملی است که بسیار ارزشمند است. ما از سرمایه‌گذاران دیگر استان‌ها نیز دعوت می‌کنیم همچون آقای رفیعیان در استان مرکزی سرمایه‌گذاری کنند.
رفیعیان، سرمایه گذار کارخانه آرد برکت و صاحب شرکت صنایع «آرد رفیعیان» در این مراسم با اشاره به نصب پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات در این کارخانه اظهار کرد: این کارخانه روزانه توان تولید 170 تن گندم را داراست. از زمان شروع پروژه احداث این کارخانه تاکنون بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم اشتغال داشته‌اند. سیلوی 10 هزار تنی آرد در دست ساخت است و اکنون مراحل زیر ساختی آن انجام شده است. با تکمیل این سیلو ظرفیت کارخانه تا دو برابر افزایش خواهد یافت.
وی احداث این پرژه را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری خواند و افزود: این کارخانه با اعتبار 270 میلیارد ریالی تماما توسط بخش خصوصی ایجاد شده است و لازم می‌دانم از مساعدت‌های دولت تدبیر و امید تشکرکنم. از استاندار محترم می‌خواهم سهمیه تولید آرد نراق و دلیجان را نیز به این کارخانه اختصاص دهند.
انتهای پیام

captcha