موقوفه امیری جهت مرکز بهداشت درمنطقه سیاهو اجرای نیت شد
کد خبر: 3764227
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
رئیس اداره اوقاف شهرستان بندرعباس:

موقوفه امیری جهت مرکز بهداشت درمنطقه سیاهو اجرای نیت شد

گروه فرهنگی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس گفت: موقوفه علیداد امیری در منطقه سیاهو برای مرکز بهداشت این دهستان اجرای نیت شد

آسیب‌های روزگار نمی‌تواند وقف را نابود کندحجت الاسلام والمسلمین محسن شهبازی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در گفتگو با ایکنا از هرمزگان در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش، موقوفه علیداد امیری در منطقه سیاهو برای مرکز بهداشت این دهستان اجرای نیت شد.
حجت الاسلام والمسلمین محسن شهبازی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس از وقف به عنوان «صدقه جاریه» نام برد و اظهار کرد: وظیفه سازمان اوقاف، اجرای امینانه نسبت به وقف نامه‌ای است که واقف وقف کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با بیان اینکه وقف صدقه جاریه و در امور خیر ماندگارتراست، افزود: آسیب‌های روزگار نمی‌تواند وقف را نابود کرده و در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه برای انجام کار خیر از سوی افراد مختلف باشد.
وی با بیان اینکه صدقه، نذر، وقف و خیریه با عناوین مختلف در سازمان‌ها و دستگاه‌های متفاوت وجود دارد که این امر نشان‌دهنده جامعیت و تکامل اسلام و احکام الهی است، اضافه کرد: وجود تعداد بالای دستگاه‌های متولی امر خیر باعث می‌شود تا فرد خیر به راحتی بتواند کار ثواب و خیر را انجام دهد.
حجت الاسلام شهبازی در پایان گفت: وقف علی‌الابد وقف است و کسی نمی‌تواند نیت واقف، جهت و کارکرد وقف را تغییر دهد و آسیبی را به آن وارد کند، گفت: وقف در بین امور خیریه ماندگارتر و از استمرار بیشتری برخوردار است.
انتهای پیام

captcha