هدف دشمنان در جنگ‌های نیابتی، تروریست معرفی كردن مسلمانان بود
کد خبر: 3764733
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

هدف دشمنان در جنگ‌های نیابتی، تروریست معرفی كردن مسلمانان بود

گروه اجتماعی ـ سرپرست تبلیغات اسلامی داراب گفت:‌ دشمنان با سازماندهی انسان‌های افراطی و تکفیری و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی قصد تروریست معرفی کردن مسلمانان را داشتند اما برای رسیدن به اهداف خود با شکست روبه‌رو شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 26 آبان‌ماه هدف دشمنان اسلام از جنگ‌های نیابتی را خاموش کرن مشعل انقلاب اسلامی دانست و افزود: نابود کردن تمدن اسلامی و حتی مسیحیت از مهم‌ترین اهداف دشمنان ما در جنگ‌های نیابتی بود که تخریب آثار باستانی افغانستان از سوی طالبان، ویران کردن اماکن مقدس مسلمانان و امامزادگان در سوریه و عراق از سوی داعش از مصادیق بارز آن است.
وی به ویژگی‌های کشور سوریه و ارتباط اقتصادی با ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام، این شهر را ویران کردند تا اثری از تمدن اسلامی باقی نماند.
صادقی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با بسیج كردن نیروهای مردمی در سوریه و با مدیریت فرماندهان طراز اول با تمام قدرت وارد صحنه شد.
سرپرست تبلیغات اسلامی داراب ادامه داد: دشمنان با سازماندهی انسان‌های افراطی و تکفیری و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی قصد قبضه کردن ایران، خدشه‌دار کردن جایگاه اسلام و تروریست معرفی کردن مسلمانان را داشتند اما برای رسیدن به اهداف خود با شکست روبه‌رو شدند.
صادقی با اشاره به اینکه بهترین منطقه به لحاظ استراتژیک برای جنگ‌های نیابتی کشور سوریه بود، گفت: سوریه دارای موقعیت خاص و مهمی هم به لحاظ ژئوپلیتیکی و جغرافیایی و اتصال سه قاره و هم به لحاظ سیاسی و جبهه مقاومت جایگاه ویژه‌ای دارد، ضمن اینکه هدف بعدی دشمنان تصرف عراق و ویران کردن اماکن مقدس شیعیان در عراق و سپس در ایران بود که به لطف خود و کمک ائمه اطهار(ع) شکست خوردند.
به گفته وی، عدم تحمل قدرت مکتب شیعی، فاطمی و علوی و نوکری در مقابل آمریکا و اسرائیل و نابودی شیعیان از مهم‌ترین اهداف به وجود آوردن جنگ نیابتی در منطقه خاورمیانه بود.
صادقی با اشاره به اینکه امروز رسالت بزرگی بر دوش ما قرار دارد و برای ظهور امام زمان(عج) کارهای زیادی را باید انجام دهیم، گفت: به وسوسه‌های دشمنان اسلام که در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای با تمام قوا وارد شده‌اند و به القای شبهات می‌پردازند نباید توجه کنیم.
انتهای پیام

captcha