بسیج در عرصه‌های مختلف همواره رافع مشکلات است
کد خبر: 3765341
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

بسیج در عرصه‌های مختلف همواره رافع مشکلات است

گروه اجتماعی – فرماندار رودبار با بیان اینکه بسیجیان بی ادعا هستند و روحیاتی دارند که برای اعتقاد شان کار می‌کنند، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همیشه رافع مشکلات بوده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار رودبار امروز در نشست هماهنگی هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج به عنوان تفکر همگانی از اوایل انقلاب نهادینه شد و این سازمان ارزشمند رسمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همیشه رافع مشکلات بوده است.

وی افزود: امام راحل عظیم الشأن بسیج بیست میلیونی را تشکیل داد که اکنون این سازمان با پشتوانه خدمات و کارهای دقیق و بدون حاشیه‌اش در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس به بسیج هشتاد میلیونی افزایش یافته است.

میرغضنفری گفت: بسیجیان بی ادعا هستند و روحیاتی دارند که برای اعتقاد شان کار می‌کنند، در زمان جنگ میدان‌هایی که مشکل داشت و می‌طلبید با اعتقاد خالص وارد شدند و بی محابا و عاشقانه میادین را فتح می‌کردند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و شرایط امروز می‌طلبد در مراسم‌ها و ارزش‌های نظام جدی‌تر حضور و بروز داشته باشیم، تأکید کرد: تمام ادارات و نهادهای شهرستان رودبار بر اساس ضوابط اداری و اعتقادی در هر چه بهتر و باشکوهتر برگزاری برنامه‌های بسیج اهتمام داشته باشند.

سرهنگ جاوید فلاح، فرمانده سپاه رودبار نیز در این نشست با اشاره به اقدامات سال گذشته سپاه و بسیج گفت: در عرصه‌های فرهنگی و محافل و مجالس انس با قرآن با همکاری اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی، یادواره‌های شهداء به شکل‌های مختلف و در سطوح مختلف و اعزام کاروان‌های راهیان نور با حمایت فرماندار و بخشداران اقدام کرده‌ایم، 40 واحد مسکن محرومین را پارسال تحویل دادیم و ساخت 50 واحد را امسال شروع کرده‌ایم.

وی افزود: بسیج مظهر ایستادگی، غیرت، وحدت و خدمت است و در برقراری امنیت محلات و همکاری با پلیس در روان سازی ترافیک، ویزیت‌های رایگان پنج شنبه‌های هر ماه در قالب طرح شهید رهنمون خدمات ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن سید محمدی، امام جمعه شهرستان رودبار هم با بیان اینکه بسیج به عنوان فرهنگ در جامعه مطرح شود، گفت: امام خمینی(ره) با اعلام نیازی که کردند بسیج مستضعفین را تشکیل دادند که منشاء خیر و برکت زیادی در نظام شد.

وی بسیج را زیر مجموعه سپاه دانست که وظیفه‌اش نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن است و خاطر نشان کرد: همه ما در عرصه‌های مختلف امور را با تفکر بسیجی پیش ببریم و بسیجی وار خدمت کنیم.

انتهای پیام

captcha