معرفی منتخبان همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی تکفیری»
کد خبر: 3765367
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

معرفی منتخبان همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی تکفیری»

گروه فرهنگی ـ همزمان با برگزاری دومین همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی تکفیری» به میزبانی دانشگاه‌ آزاد آیت‌الله بروجردی هشت مقاله برتر این همایش مشخص شد.

معرفی منتخبان همایش ملی «بررسی جریان‌های سلفی تکفیری »

به گزارش ایکنا از لرستان در دومین همایش ملی بررسی جریان‌های سلفی تکفیری که امروز دوشنبه، ۲۸ آبان در دانشگاه آیت‌الله بروجردی، برگزار شد هشت مقاله برتر این همایش مشخص شد.
در این همایش که توسط گروه سیاسی دانشگاه آیت‌الله بروجردی، برگزار شد، مقاله میثم خزایی با عنوان «واکاوی جریان‌های افراطی و تکفیر در جهان اسلام» و  مقاله سیدابوالفضل موسوی‌زاده، مدیر گروه معارف دانشگاه صنعتی کرمانشاه با عنوان «بررسی مبانی فکری داعش در ترورهای اخیر» آثار برتر این همایش معرفی شد.
بر اساس این گزارش مقاله مهدی ذوالفقاری عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با عنوان «تاثیر داعش بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران»، مقاله «جرایم ناشی از نفرت و نسبت آن با تکفیر» نوشته دکتر چگنی، مقاله محمد میرعبدلی با عنوان «تروریست تکفیری و تاکتیک‌های تامین منابع مالی»، مقاله خالقی‌نژاد، دانشجوی دکترای دانشگاه علوم و تحقیقات با عنوان «تاثیر گروه‌های سلفی تکفیری بر امنیت ملی ایران» دیگر آثار برگزیده این همایش از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

انتهای پیام

captcha