پیش‌بینی ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان زنجانی
کد خبر: 3769078
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

پیش‌بینی ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پیش‌بینی ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: امسال ۹۰۵ فرصت شغلی جدید برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شده است.

پیش‌بینی 9.5 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان زنجانیبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری شامگاه یکشنبه، 11 آذرماه در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها، از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در راستای رفع مشکل بیکاری است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این رابطه استفاده شود.
وی هدف از پرداخت وام را ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت هر منطقه با توجه به ظرفیت‌های موجود طرح‌های اشتغالزایی موثری اجرا می‌کند که به اشتغالزایی پایدار منتهی شده و از مهاجرت افراد به شهرها جلوگیری می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان رنجان به پیش‌بینی 9 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی به صندوق کار آفرینی امید جهت ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و گفت: این امر فرصت خوبی برای ایجاد شغل برای افراد نیازمند به‌ویژه افراد ساکن در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته است.
وی به همکاری خوب بانک‌ها با کمیته امداد در جهت پرداخت وام اشتغال اشاره کرد و افزود: با همین رویکرد تا پایان آبان‌ماه سال جاری 905 فرصت شغلی جدید برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 601 میلیون تومان در رشته شغلی مورد علاقه آن‌ها ایجاد شده است.
پایان پیام
captcha