رقابت یك هزار نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد شیراز
کد خبر: 3769504
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

رقابت یك هزار نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت این دانشگاه شركت كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز، مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۲ بخش استادان و دانشجویان در واحد شیراز برگزار شد.
سیده‌فاطمه دستغیب، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با بیان این خبر گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی و تبلیغات انجام گرفته در واحد شیراز نزدیک به ۱۶۰۰ نفر جهت شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام و نزدیک به ۱۰۰۰ نفر شرکت کردند.
وی افزود: این افراد در۱۲رشته نهج‌البلاغه، تفسیرسوره زمر(ویژه استادان) و۱۰رشته تفسیر قرآن کریم، زندگانی ۱۴ معصوم(ع)، زیارت عاشورا و جامعه‌کبیره، نماز، ترجمه‌ قرآن به انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر(ص)، ترجمه‌ قرآن‌کریم و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه (ویژه‌دانشجویان) با هم رقابت کردند.
دستغیب بیان كرد: در هر یک از رشته‌های امتحانی نفرات اول تا سوم هر واحد دانشگاهی انتخاب و با لوح تقدیر و اهدای جوایز از آنان تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

captcha