دوره تخصصی داوران قرآن در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3770497
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

دوره تخصصی داوران قرآن در فارس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیربه فارس از برگزاری دوره تخصصی ویژه داوران قرآن در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، مسئول امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 17 آذرماه با اعلام خبر فوق گفت: دوره تخصصی ارتقای سطح داوران مسابقات قرآنی امسال در دو شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: اولین دوره آموزشی یک‌روزه با حضور مربیان و اساتید قرآنی شهرستان اقلید در رشته تجوید و صوت و لحن برگزار شد و میزبان حدود 50 نفر از علاقه‌مندان قرآنی در دانشگاه فرهنگیان بود.
جلالی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در سال‌های گذشته در شهرستان‌های مرودشت و ممسنی برگزار شد، گفت: با فراخوان برگزار شده و با توجه به اولویت زمانی، دو شهرستان به عنوان میزبان این برنامه قرآنی انتخاب شدند.
مسئول امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه فارس با بیان اينكه اين دوره در شهرستان كازرون نيز برگزار خواهد شد، اظهار كرد: تنها کسانی می‌توانند در این دوره تخصصی شرکت کنند که سابقه داوری مسابقات قرآنی در سازمان‌های مختلف را در کارنامه خود داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ‌به کیفیت برگزاری این دوره‌ها و نه کمیت توجه داریم، گفت: هدف از برگزاری این برنامه، سطح‌بندی و ارتقای سطح داوران قرآنی برای استفاده از ظرفیت‌های آنان در برگزاری مسابقات قرآنی است.
انتهای پیام

captcha