اقدامات تروریستی ارتباطی با پیروان اهل سنت و تشیع ندارد
کد خبر: 3770768
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
ماموستا بهمنی:

اقدامات تروریستی ارتباطی با پیروان اهل سنت و تشیع ندارد

گروه سیاسی - رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج با بیان اینکه اقدامات تروریستی مانند حادثه چابهار ارتباطی با پیروان اهل سنت و تشیع ندارد، گفت: این دست اقدامات ضد اسلام و ضد انسانی توسط ایادی دشمنان اسلام و دست‌نشاندگان استکبار انجام می‌گیرد.

اقدامات تروریستی ارتباطی با پیروان اهل سنت و تشیع ندارد

ماموستا اقبال بهمنی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: طی روزهای اخیر در شهر چابهار که یکی از مناطق سنی‌نشین است، توسط ایادی تروریست و ضد اسلام حادثه ناگواری شکل گرفت که منجر به شهادت و زخمی شدن چند نفر از هموطنانمان شد. مردم فهیم و مسلمان استان کردستان به‌ویژه علمای دینی و ماموستایان این اقدام دشمنان اسلام را محکوم می‌کنند.

ضربه به اسلام به نام مذهب
رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج با اشاره به اینکه امروز دشمنان سعی دارد به نام دین و مذهب به پیکر اسلام و انقلاب ضربه بزند، گفت: این اقدامات دشمنان هیچ ارتباطی با دین ندارد و جامعه علمای اهل سنت این حرکات ضد انسانی و ضد اسلامی را شدیداً محکوم و انتظار برخورد جدی از سوی مسئولان نظام با بانیان اینگونه اقدامات را داریم.
وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات تروریستی ارتباطی با پیروان اهل سنت و تشیع ندارد، گفت: این دست اقدامات ضد اسلام و ضد انسانی توسط ایادی دشمنان اسلام و دست‌نشاندگان استکبار انجام می‌گیرد.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج اعلام کرد: امنیت امروز ایران مثال‌زدنی است و تمام اقوام و مذاهب زیر پرچم اسلام و به برکت انقلاب اسلامی در اوج امنیت و اتحاد زندگی می‌کنند و این مسئله موجب خشم دشمنان شده است.

اقدامان کور دشمنان شکست‌خورده
ماموستا بهمنی با بیان اینکه آستین پلید دشمن یک روز در قالب تحریم اقتصادی بیرون می‌آید، گفت: دشمنان شکست‌خورده ایران در جنگ سخت و هجمه‌های فرهنگی امروز برای خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملی ما دست به اقدامات کور و ترور می‌زنند.
وی اعلام کرد: دشمنان سعی دارند با اینگونه اقدامات ضمن ایجاد وحشت در مردم اتحاد و انسجام ملی ملت ما را بر هم بزنند که قطعاً به جایی نمی‌رسند.

حراست و حفظ انقلاب
رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج عنوان کرد: اهل سنت و تشیع در کنار هم برای حراست و حفظ انقلاب، تبعیت از رهبری و اجرای قوانین اسلامی و انقلابی در میدان حاضر هستیم و هیچ‌گاه از اهداف الهی و انقلابی که داریم دست نخواهیم کشید.
ماموستا بهمنی بر شناسایی دست‌های آلوده در حادثه تروریستی چابهار تأکید کرد و یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم دشمنان در کشور ما چنین فتنه‌هایی را تکرار کنند و این انتظار را از مسئولان داریم، بانیان حادثه تروریستی چابهار را به اشد مجازات برسانند.
انتهای پیام

captcha