مزار سیدالشهدای فارس گلباران شد
کد خبر: 3771463
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

مزار سیدالشهدای فارس گلباران شد

گروه اجتماعی ـ همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، مزار این شهید بزرگوار گلباران شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرارسیدن 20 آذرماه، سالروز شهادت سومین شهید محراب، شهید آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شیراز مراسم گلباران مزار ایشان مطابق روال هر سال دقايقی پيش برگزار شد.
این مراسم با حضور محمد اسلامی وزير راه و شهرسازي، آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم دستغیب، نوه آن عالم ربانی، مظاهر بابایی رئیس جهاد دانشگاهی فارس و جمعی از مدیران ارشد استان فارس برگزار شد.
مراسم‌های بزرگداشت آن عالم ربانی نیز از صبح امروز در نقاط مختلف استان فارس و شیراز در حال برگزاری است كه از جمله آن می‌توان به بزرگداشت ایشان در حوزه علمیه شیراز اشاره كرد كه در ساعت 8 صبح امروز برگزار شد.
همچنین مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله دستغیب با حضور علما، فضلا و مسئولان كشوری و استانی نیز بناست امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع عتیق برگزار شود.
یادآور می‌شود، شهید آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شهر شیراز، بیستم آذر سال 1360 هنگامی که به اتفاق تنی چند از شاگردان و همراهان خود پیاده از منزل در حال عزیمت به محل اقامه نماز جمعه شیراز بود، در حمله تروریستی منافقین به همراه 11 تن دیگر به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha