نيازمندان را توانمند كنيم
کد خبر: 3771922
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

نيازمندان را توانمند كنيم

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم كازرون در مجلس شورای اسلامی تأكيد كرد كه بايد كاری كنيم كه نيازمندان توانمند شده و از تحت پوشش كميته امداد خارج شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین رضازاده، نماینده مردم كازرون در مجلس شورای اسلامی امروز، 21 آذرماه در جلسه شورای اداری این شهرستان كه با حضور فتاح، رئیس كمیته امداد كشور برگزار شد، گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن خانوارها به گذشته مراجعان نگاه نشود، به حال آنها توجه شود و باید کاری کرد که مردم خود توانمند و از تحت پوشش خارج شوند.

وی افزود: براساس آماری که اعلام شده در حال حاضر 10 درصد جمعیت کازرون تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ ضمن قدردانی از نهادهای حمایتی سئوال این است که پس از گذشت چهل سال از انقلاب چرا باید همچنان منتظر نهادهای حمایتی باشیم؟
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چرا همچنان روند به شکلی است که به جای یاد دادن ماهیگیری باید ماهی به مردم بدهیم؟ گفت: در زمینه توانمندسازی ضعیف کار شده است.
رضازاده با تصریح بر اینکه کازرون ظرفیت کمک به سایر شهرستان‌ها دارد، گفت: انتظار داریم کاری شود که دیگر نیازی به کمک کمیته امداد در این شهرستان نباشد اما با این مسیری که پیش می‌رویم شاید آمار 10 درصدی هم بیشتر شده و حتی کارمندها هم نیازمند حمایت شوند.
وی افزود: امیدواریم آمار نیازمندان کم شود اما این آرزو به این معنی نیست که با جواب منفی به مردم نیازمند آمار افراد تحت پوشش را کم کنیم بلکه هر کسی که به کمیته امداد مراجعه می‌کند و دستش را برای کمک دراز می‌کند نیازمند است و باید تحت پوشش قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha