رشد ۶۱ درصدی پرداخت زکات در استان مرکزی
کد خبر: 3773091
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

رشد ۶۱ درصدی پرداخت زکات در استان مرکزی

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: زکات پردازان استان مرکزی طی ۸ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند که به نسبت مشابه سال قبل رشد ۶۱ درصدی داشته است.

رشد 61 درصدی پرداخت زکات در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه زکات واجب شرعی و تکلیف الهی است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری زکات همه مسئولان نظام باید این فریضه بزرگ را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
وی با اعلام این خبر که زکات‌پردازان استان مرکزی طی 8 ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ میلیارد و 400 میلیون تومان زکات پرداخت کردند که به نسبت مشابه سال قبل رشد 61 درصدی داشته است، افزود: از این میزان زکات جمع‌آوری شده بیش از 5 میلیارد و 270 میلیون تومان به منظور حل مشکلات محرومان و مابقی در پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.
مدیر‌کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه سال گذشته در بخش نوبران ۳ واحد مسکونی از محل جمع‌آوری زکات برای محرومان ساخته شده و امسال نیز دو واحد ساخته می‌شود، گفت: تعهد جمع‌آوری زکات اهالی خیّر بخش نوبران امسال ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که 100 درصد این برنامه محقق شده است.
انتهای پیام

captcha