‌پویش «طبیعت پاک» ‌بهار 98 در خرم‌آباد اجرا می‌شود
کد خبر: 3773198
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

‌پویش «طبیعت پاک» ‌بهار 98 در خرم‌آباد اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ـ عضو شورای اسلامی خرم‎آباد با بیان این‌که «پویش انتخابات پاک» در چند سال اخیر کمک‌های خوبی به حفاظت محیط زیست شهری داشته و در ایام بهار نیز پویش «طبیعت پاک» را داریم، گفت: برای جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در اطراف شهر ایجاد کمربند سبز را در دست اقدام داریم.

اجرای پویش «طبیعت پاک» طی بهار 97 در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، رستم کوشکی، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد امروز، 26 آذرماه در نشست منطقه هفت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی که به همت کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هر جامعه‌ای که دانشجویان فراتر از وظیفه خود فعالیت‌های اجتماعی را پیگیری کرده‌اند نشان از رشد و توسعه آن کشور بوده است.
وی با بیان این‌که پایه و اساس حرکت و تلاش ما در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خرم‌آباد همکاری و تعامل با سمن‌ها و به‌ویژه دانشجویان است، افزود: در این راستا فعالیت‌های خوبی به‌ویژه در حوزه محیط زیست شهری داشته‌ایم.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار کرد: متأسفانه طی سنوات گذشته هنگام انتخابات با بی‌برنامگی که وجود داشت بی‌نظمی‌هایی را شاهد بودیم که حال نظم خاصی گرفته‌اند.
وی با بیان این‌که پویش انتخابات پاک در چند سال اخیر کمک‌های خوبی به حفاظت محیط زیست شهری داشته و در ایام بهار نیز پویش طبیعت پاک را داریم، گفت: همچنین برای جلوگیری از ساخت‌و سازهای بی‌برنامه و غیرمجاز در اطراف شهر ایجاد کمربند سبز را در دست اقدام داریم که راهکاری برای صیانت از محیط زیست شهری نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام

captcha