برترین‌های جشنواره «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری انقلاب اسلامی» معرفی می‌شوند
کد خبر: 3773204
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
۲۸ آذرماه؛

برترین‌های جشنواره «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری انقلاب اسلامی» معرفی می‌شوند

گروه اجتماعی ـ مراسم اختتامیه جشنواره «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری انقلاب اسلامی» با تأکید بر ظرفیت‌های سپاه فجر در تاریخ ۲۸ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

مجتبی اسفندیاری، معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری انقلاب اسلامی» با تأكید بر ظرفیت‌های سپاه فجر در شیراز خبر داد و گفت:‌ این مراسم در روز چهارشنبه، 28 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه برای این جشنواره كمیته‌های مختلفی تشكیل شده است، افزود: این كمیته‌ها از ابتدای سال جاری كار خود را آغاز كرده‌اند كه كمیته علمی متشكل از اساتید دانشگاه‌،‌ حوزه‌های علمی و سپاه فجر هستند.
اسفندیاری با بیان اینكه در كمیته علمی محورهای همایش مشخص شد و نحوه داوری و شیوه ارسال مقالات هم تعیین شد، گفت:‌ جلسات متعددی با مسئولان دستگاه‌های همكاری نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، كانون‌های فرهنگی مساجد، حوزه‌های علمیه، معاونت پژوهشی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار كردیم.

ارسال 135 مقاله به دبیرخانه جشنواره
وی با بیان اینكه مهلت ارسال آثار این جشنواره 30 مهرماه اعلام شده بود اما به دلیل استقبال از آن این مهلت تا 10 آذرماه تمدید شد، گفت: در طی این مدت 135 مقاله از پژوهشگران استان فارس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
معاون دانش و پژوهش سپاه فجر اظهار كرد: از این تعداد مقالات 23 مقاله به‌عنوان مقالات برتر انتخاب شده‌اند كه در كتاب مجموعه مقالات همایش نیز به چاپ خواهند رسید.
وی با بیان اینكه در روز اختتامیه 3 مقاله برتر به صورت شفاهی در حضور پژوهشگران ارائه خواهند شد، گفت: سخنران این مراسم محمد حسین رجبی دوانی از پژوهشگران برجسته كشورمان است.

نتایج همایش ‌
اسفندیاری با یادآوری اینكه به صاحبان آثار برتر گواهی پذیرش مقالات همراه با هدایای نقدی اهدا خواهد شد، افزود:‌ بعد از اتمام همایش، نتایج و راهكارهای استخراج شده در این همایش در اختیار سازمان بسیج مساجد و محلات قرار خواهیم داد تا در این رابطه كارگاه‌هایی با دست‌اندركاران مساجد داشته باشند.
معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس در پایان این نكته را یادآور شد كه این همایش به‌صورت داخلی و با حضور پژوهشگران مدعو برگزار خواهد شد و دعوت عمومی ندارد.
انتهای پیام

captcha