نقش تأثیر‌گذار فضای مجازی در تلقین ایدئولوژی‌ها/ ولایت‌مداری؛ راهكار مقابله با دشمن
کد خبر: 3773233
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

نقش تأثیر‌گذار فضای مجازی در تلقین ایدئولوژی‌ها/ ولایت‌مداری؛ راهكار مقابله با دشمن

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی مرودشت اظهار کرد: حقیقت امروز جامعه این است که فضای مجازی قدرت بسیار بالایی در تلقین ایدئولوژی‌ها دارد و می‌تواند افکار عمومی را تسخیر كند.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت امروز، 26 آذرماه در جمع کارکنان این نیرو گفت: استراتژی همه جنگ‌ها بر‌پایه واقعیت‌های جامعه تدوین شده است.
وی با بیان اینكه حقیقت امروز جامعه این است که فضای مجازی قدرت بسیار بالایی در تلقین ایدئولوژی‌ها دارد و می‌تواند افکار عمومی را تسخیر كند، ادامه داد: در هنگام جنگ نرم، اسلحه قلم است و روزنامه و رسانه به مانند توپخانه است.
زراعتیان خطاب به کارکنان افزود: هوشیاری، آگاهی و بصیرت‌افزایی خود و خانواده‌هایتان نقش برجسته‌ای در تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات انتشار یافته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارد و می‌تواند شما را ‌برابر آسیب‌های اجتماعی مصون نگه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت بیان كرد: معاندین قصد دارند از طریق برخی از شبکه‌های اجتماعی در قالب جنگ نرم، یأس و ناامیدی را به مردم و جامعه القا کنند و از این طریق و با ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان به اهداف شوم خود برسند.
زراعتیان یادآور شد: بدون شک و به طور حتم مردم با تکیه بر دو بال یعنی مهدویت که بیانگر عدالت‌خواهی است و شهادت‌طلبی که نشان از استقلال‌طلبی مردم است، در سایه مقام معظم رهبری و تحت تدابیر و رهنمودهای ایشان، نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهند ساخت.
وی تأکید کرد: اگر بخواهیم جامعه و استقلال خود را حفظ کنیم، اقتصاد پویایی داشته باشیم و دشمن را در رسیدن به نقشه‌های خود مایوس و ناامیدکنیم یقیناً باید سراپا گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و بدانیم که نسخه پیروزی بخش جامعه، مقاومت و ایستادگی ‌برابر دشمنان با حفظ اتحاد و همبستگی است و بی‌شک افق آینده بسیار روشن است.
انتهای پیام

captcha