فشار اقتصادی؛ دسیسه دشمن برای دور کردن مردم از انقلاب اسلامی
کد خبر: 3773280
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

فشار اقتصادی؛ دسیسه دشمن برای دور کردن مردم از انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: همایش فصلی طلایه‌داران با هدف اعلام خدمات انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، چرا که دشمن بدنبال فضاسازی و دور کردن مردم از انقلاب است و می‌خواهد با اعمال تحریم‌ها و وارد آوردن فشار اقتصادی بر مردم آن‌ها را از نظام دور کند.

فشار اقتصادی و تحریم‌ها؛ دسیسه دشمن برای دور کردن مردم از انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امروز، 26 آذرماه در همایش فصلی طلایه‌داران شهرستان سنندج اظهار کرد: ستاد امر به معروف کردستان افتخار این ماموریت معنوی و ارزشی را دارد که در راستای ترویج معروفات تلاش کند.
وی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های ستاد امر به معروف افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم و امیدواریم ورود به دهه پنجم انقلاب موجب شود بتوانیم کاستی‌ها را برطرف کنیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: شرایط ما قبل از انقلاب مناسب نبود و فاصله طبقاتی بین مردم زیاد بود و بخش سیاسی کشور نیز در دست بیگانگان بود اما اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شرایط تغییر کرده است.
وی با اشاره به بخش اجتماعی جامعه ما قبل از انقلاب عنوان کرد: مراکز فساد و فحشا در برخی نقاط منجر به وقوع اتفاقاتی خارج از شأن دین اسلام بود اما امام راحل انقلابی به عظمت تاریخ را به پیروزی رساند که منجر به سربلندی مردم شد.
الله‌مرادی اعلام کرد: شاید امروز مشکلاتی از جمله فشار اقتصادی و بی‌توجهی مدیران و همچنین فراموش کردن منافع مردم در جامعه وجود داشته باشد اما ماهیت انقلاب ماهیتی اسلامی است و ماموریتی که امام به جامعه واگذار کرد بر بُعد اقتصادش تاکید دارد و رهبر به این مهم فریاد میزند که علاج جامعه ما روی پای خود ایستادن و اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: امروز در عربستان شاهدیم که ملت عرب دستمایه دشمنان قرار گرفته‌اند و دشمن از پول و هزینه مسلمانان کار خود را پیش می‌برند اما جمهوری اسلامی در برابر آنها ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که دشمن برای ما تعیین تکلیف کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معتقد است که از دامن زدن مرد به معراج می‌رود اما در غرب زن به عنوان ابزار دیده می‌شود، افزود: این مهم جایگاه زنان در جامعه اسلامی را می‌رساند و نباید فراموش کرد که امام راحل شعار آزادی را با محوریت آزادگی و با روی پای خود ایستادن برای رسیدن به اهداف متعالی سر داد.
وی اعلام کرد: اسلام مخالف بی‌بندوباری در جامعه است و تنها اخلاقیات را مورد توجه قرار داده و جمهوری اسلامی نیز برهمین اساس پایه‌گذاری شده است.
الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افتخار داریم نیروهای نظامی امروزبا تلاش تمام برای حفظ امنیت جامعه تلاش می‌کنند و باید همه ما نیز در کنار این امنیت برای حفظ استقلال و خودکفایی در جامعه تلاش کنیم.
وی عنوان کرد: در بعد اقتصادی علیرغم همه یاس و نا امیدی‌هایی که دشمن ایجاد کرده است برای اینکه منافع خود را تأمین کنند کارهای فراوانی برای تخریب نظام انجام داده‌اند اما کشور ما اقداماتی مانند ساخت سدها و هزاران طرح و پروژه عمرانی دیگر را در راستای آبادانی این مرز و بوم انجام داده که بیانگر دانش و وجود نیروهای متخصص در کشور است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: اگر در ستاد امر به معروف می‌خواهیم به عنوان آمر به معروف کار کنیم باید مانع ترویج منکرات شویم و کاری به جناح و گروه نداشته باشیم چرا که افرادی هستند که دم از اصلاح‌‌طلبی و اصولگرایی می‌زنند و این افراد هیچگاه در میدان نبودند و امروز نیز خود را سردمدار حرکات سیاسی می‌دانند و به دنبال خارج کردن نیروهای ارزشی انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه سه قشر در ترویج معروفات نقش موثری دارند، افزود: روحانیون، مردم و نقش رهبری در ترویج معروفات و نهی از منکرات نقش مهمی دارند و نباید نقش اینها را در جامعه نادیده گرفت.
الله‌مرادی عنوان کرد: هدف این همایش اعلام خدمات انقلاب اسلامی است چرا که دشمن بدنبال فضاسازی و دور کردن مردم از انقلاب است‌ و می‌خواهد با اعمال تحریم‌ها و وارد آوردن فشار اقتصادی بر مردم آنها را از نظام دور کند.
وی یادآور شد: همه ما آمر به معروفیم و باید معروفات را بشناسیم و این را بدانیم که تنها برخورد با بدحجابی امر به معروف نیست و باید به دستگیری از افرادی پرداخت که در حال سقوط هستند و مسیر نادرست را در جامعه طی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha