تربیت دانش‌آموزان در طراز جمهوری اسلامی باشد
کد خبر: 3773949
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

تربیت دانش‌آموزان در طراز جمهوری اسلامی باشد

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه تربیت دانش‌آموزان باید در طراز جمهوری اسلامی باشد، افزود: شخصیت دانش‌آموزان در دوران تحصیل شکل می‌گیرد و تربیت و آموزش از همان ابتدا بر ذهن دانش‌آموزان حک می‌شود.

تربیت دانش‌آموزان باید در طراز جمهوری اسلامی باشد

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز، 28 آذرماه در نشست کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از مسائل مهم و اساسی جامعه است.
وی با اشاره به اینکه تربیت دانش‌آموزان باید در طراز جمهوری اسلامی باشد، افزود: شخصیت دانش‌آموزان در دوران تحصیل شکل می‌گیرد و تربیت و آموزش از همان ابتدا بر ذهن دانش‌آموزان حک می‌شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی همکاری اعضای کمیته در اجرای برنامه‌های مشترک را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود و امکانات دستگاه‌های عضو کمیته در راستای عملیاتی شدن برنامه‌ها شد.
وی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را ظرفیت مناسبی برای عملیاتی کردن برنامه های مشترک دانست و گفت: آموزش و پرورش مساله مهمی است و همه باید به این نهاد کمک کنند . با تأکید برتوجه بیش از پیش به آموزش و پرورش عنوان کرد: باید با تمام وجود همه در میدان باشیم و به حوزه تعلیم و تربیت کمک کنیم تا اهداف محقق شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی معلمان و مربیان، به تلاش دشمنان برای ایجاد ابهام در اذهان دانش‌آموزان و نسل جوان پرداخت و گفت : معلمان و مربیان با آشنایی هر چه بیشتر با هجمه دشمنان بهتر می‌توانند به سؤالات دانش آموزان و شبهات ایجاد شده پاسخگو باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت برگزاری گفتمان‌های دینی پرداخت و گفت : گفتمانهای دینی ویژه دانش آموزان و دوره های بصیرتی مربیان و معلمان باید به صورت مستمر برگزار شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: محتوای گفتمان‌های دینی نیز باید مناسب بوده تا پاسخ گوی ابهامات و شبهات باشد و در این راستا برگزاری دوره‌های بصیرتی برای اساتید گفتمان‌ها یک ضرورت است و در عین توجه به کمیت برنامه‌ها باید به کیفیت اجرای آنها نیز توجه شود.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش توان و تقسیم وظایف بین اعضا به منظور پیگیری دقیق و مناسب برنامه‌ها ، بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و توان اعضای کمیته را در اجرای برنامه‌ها مؤثر دانست و یادآور شد: بستر کار درآموزش و پرورش برای همکاری فراهم شده است و همه وظیفه داریم تا حد امکان در اجرای برنامه‌ها کمک کنیم.
انتهای پیام

captcha