مشارکت یک میلیارد تومانی زنجانی‌ها در طرح مودت
کد خبر: 3774437
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

مشارکت یک میلیارد تومانی زنجانی‌ها در طرح مودت

گروه اجتماعی - معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به مشارکت یک میلیارد تومانی مردم در طرح مودت گفت: نیمی از هزینه‌های بازسازی امامزادگان با کمک مردم تأمین می‌شود.

مشارکت یک میلیارد تومانی زنجانی‌ها در طرح مودتداود قاسملو، معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بیش از 120 بقعه متبرکه و امامزاده در استان زنجان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه اوقاف متولی این اماکن مقدس است، بیان کرد: در این راستا اقدامات متعددی با کمک و مشارکت مردم انجام می‌شود و امسال بازسازی و احیای 19 امامزاده استان زنجان آغاز شده است.
قاسملو با اشاره به اینکه در راستای بازسازی و تعمیر آستان مقدس امامزادگان اولویت با آن امامزادگانی است که کارهای مربوط به آن به صورت نیمه‌کاره انجام شده است، افزود: خوشبختانه در این راستا اوقاف و البته مردم مشارکت خوبی داشته و اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم استان در قالب طرح مودت بیان کرد: شاید بتوان گفت نیمی از هزینه‌های مربوط به ساخت آستان مقدس امامزادگان و بازسازی آنها در قالب طرح مودت و مشارکت مردم محقق می‌شود.
معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در طرح مودت در شهرستان‌های مختلف متفاوت است، افزود: این امر بستگی به زائرپذیری امامزاده و موقعیت مکانی آن نیز دارد.
وی آخرین آمار مربوط به مشارکت مردم در طرح بازسازی امامزادگان را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همین کمک‌ها تاثیر به‌سزایی در بازسازی و توسعه آستان مقدس امامزادگان داشته است.
انتهای پیام
captcha