خیران گرمابی با خرید لباس، به ایتام گرما بخشیدند
کد خبر: 3774680
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

خیران گرمابی با خرید لباس، به ایتام گرما بخشیدند

گروه اجتماعی- رئیس اداره کمیته امداد گرماب از توزیع لباس گرم با ارزش 4 میلیون و 500 هزار تومان و مواد پروتئینی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ساکن در مناطق محروم خبر داد.

خیران گرمابی با خرید لباس، به ایتام گرما بخشیدندبه گزارش ایکنا از زنجان، حسینعلی پاکنژاد رئیس کمیته امداد گرماب 1 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی در بین جامعه هدف این نهاد شکل‌گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به آن‌ها عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اداره گرماب ۱۵۶ یتیم و فرزند محسنین را تحت حمایت دارد، گفت: ۷۱۴ حامی حمایت این ایتام را بر عهده دارند و در 8 ‌ماهه امسال بیش از 260 میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.
رئیس اداره کمیته امداد گرماب همچنین از توزیع لباس گرم به ارزش 4 میلیون و 500 هزار تومان و گوشت به ارزش یک میلیون تومان توسط حامیان خبر داد و افزود: خیران گرمابی با خرید لباس گرم و گوشت آنها را بین خانواده‌های ایتام تقسیم کردند.
پاکنژاد با اشاره به اینکه در کنار توجه به توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد، ارائه خدمات فوری و اورژانسی به‌منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت این نهاد در اولویت قرار دارد، افزود: هم‌زمان با فصل سرما ۳۰ دستگاه بخاری گازسوز از سوی حامیان طرح اکرام گرماب برای خانواده‌های ایتام و محسنین تهیه و توزیع شد.
انتهای پیام
captcha