تزویر در اصل مبارزه شک ایجاد می‌کند
کد خبر: 3776979
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

تزویر در اصل مبارزه شک ایجاد می‌کند

گروه سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی تزویر و ایجاد شک را آخرین حربه دشمن در برابر نظام اسلامی ایران برشمرد و گفت: تزویر و تردید در اصل مقاومت و مبارزه شک ایجاد می‌کند.

جلیلی

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید جلیلی، نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی، امروز یک‎شنبه، نهم دی در همایش بزرگداشت حماسه تاریخی نهم دی در لرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد، اظهار کرد: یکی‌از موضوعاتی که در قرآن اشاره شده است بیان‌کننده این مطلب است که هر حرکت حقی وقتی شروع شد اینگونه نیست که شیاطین آرام بنشینند.
وی با ذکر این مطلب که پیامبران هرگاه حرکاتی را شروع می‌کردند شیاطین بیکار نمی‌نشستند و از توان خود برای مقابله با حرکت انبیا استفاده می‌کردند، ادامه داد: حرکت‌های بزرگ انبیا یا ایستادگی جنگ حق باطل یک جنگ قدیمی است انقلاب اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیست.
جلیلی با ذکر این مطلب که حرکتی که می‌خواهد حق‌طلبی را صدا بزند بدون شک با توطئه کسانی‌که اهداف باطلی دارند مواجه می‌شود، یادآور شد: امروز شاهد هستیم که آمریکا بعد از ۴۰ سال منطقه را ترک می‌کنند این در حالی‌است که آن‌ها پهلوی را ژاندارم خود می‌دانستند.
نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی به هزینه‌کرد شش هزار میلیارد دلاری آمریکا در عراق اشاره کرد و افزود: نتیجه این شده که آمریکا شبانه مخفیانه وارد عراق شود و کسی از او استقبال نمی‌کند.
وی با اشاره به این‌که آمریکا اعتراف می‌کند هر آن‌چه داشتیم در جنگ تحمیلی علیه ایران انجام دادیم اما نتیجه این شد که ایران کماکان با اقتدار ایستاده و صدامی وجود ندارد، یادآور شد: روزی که اوباما کاخ سفید را ترک کرد گفت به آنچه خواستیم در سوریه نرسیدیم چراکه ایران مانع ما بود.

تلاش‌های پرهزینه آمریکا در خاورمیانه فرجامی ندارد

نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی با ذکر این مطلب که همه استکبار خواستند صدام بماند اما صدام نماند، ادامه داد: تلاش‌های پُرهزینه آمریکا در خاورمیانه فرجامی ندارد چراکه اراده ملت ایران همواره در برابر استکبار پیروز شده است این در حالی‌است که اراده ملت ایران نه تنها پیشرفت کرده بلکه به دنیا تکثیر شده است.
وی با اشاره به این‌که آمریکا از هزینه در عراق نتیجه نگرفت، ادامه داد: سعودی‌ها ۲۸ میلیارد دلار به حزب بعث کمک کرد اما در مقابل امروز شاهد عمیق‌ترین رابطه دوستی بین ایران و عراق هستیم تا جایی‌که خیابان‌های نجف به نام شارع حضرت امام خمینی(ره) نام‌گذاری شده است.
جلیلی گزینه نظامی را اولین گزینه روی میز آمریکا دانست و با ذکر این مطلب که آمریکا ۸ سال سخت‌ترین جنگ را تحمیل کرد اما نتیجه گرفت، یادآور شد: آمریکا هر آن‌چه از تحریم دارد به کار گرفته است اما هیچ‌گاه پیروز نشد حال این اگر آمریکا موفق نمی‌شود آیا کار را رها می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این‌که ما یک راه طی شده موفق داریم و آن راه مقاومت است، اضافه کرد: تزویر به‌عنوان آخرین حربه دشمن در اصل مبارزه شک ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به این‌که موفقیت ایران در منطقه الگو شده است، اضافه کرد: این الگوی فتح خرمشهر بود جنوب لبنان و سوریه را نیز آزاد کرد.
جلیلی با ذکر این مطلب که آن چیزی که دشمنان در آخرین مرحله به کار می‌برند تزویر و ایجاد شک در مقاومت و ایستادگی است، اضافه کرد: آمریکا با طرح سؤالاتی مانند چرا ما باید مبارزه کنیم چرا ما باید مقاومت کنیم به دنبال ایجاد شک در مقاومت و ایستادگی است این در حالی‌است که روند مبارزه باعث موفقیت‌های چشمگیری برای نظام اسلامی ایران شده است.

آمریکایی‌‌ها عراق را با ذلت ترک می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی بی‌اعتمادی را خوی استکبار دانست و با ذکر این مطلب که آمریکایی‌‌ها عراق را با ذلت ترک می‌کنند، ادامه داد: در بیداری اسلامی در کشورهای منطقه کشورهایی شعار می‌داند که باید بر طاغوت غلبه کنیم اما وقتی پیروز شدند دوباره به استکبار اعتماد کردند.
وی با اشاره به اینکه در بحث هسته‌ای نتیجه این شد که ۱۰ هزار کیلو مواد هسته‌ای از کشور خارج و در راکتور اراک بتون ریخته شد، اظهارکرد: آژانس هسته‌ای تمام تعهدات ایران را انجام داد اما آمریکا نه تنها یک تعهد خود را انجام نداد بلکه از برجام خارج شد حال ذکر این نکته ضروری است که اروپایی‌ها حاضر نشدند خروج آمریکا را به‌عنوان نقض برجام اعلام کنند بلکه از آن ما ابراز تاسف عمیق کردند.

انتهای پیام

captcha