مفاهیم انقلاب را هنرمندانه به كودكان انتقال دهیم
کد خبر: 3781216
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

مفاهیم انقلاب را هنرمندانه به كودكان انتقال دهیم

گروه فرهنگی ـ مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان فارس تأكید كرد كه انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب را باید با روش‌های هنرمندانه به كودكان انتقال داد.

به گزارش ایكنا از فارس، زهرا افتخاری، مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان فارس امروز، 24 دی‌ماه در چهارمین جلسه برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان، گفت: این کارگروه طی سال‌های اخیر توانسته با برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان رتبه قابل قبولی را کسب کند و همیاری و مشارکت بین دستگاه‌های عضو کارگروه برنامه‌های خوبی را رقم زده است.
وی افزود: کودکان ونوجوانان امروز که از نزدیک انقلاب را لمس نکرده و در آن حضور نداشته‌اند باید با مفاهیم و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند و انتقال این مفاهیم با روش‌های هنرمندانه و با هدف حفظ و حراست از ارزش‌ها، از وظایف کارگروه کودک و نوجوانان است.
مدیر کل کانون فارس بیان كرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا در جهت رشد و شکوفایی جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان تلاش شود و با ارائه‌ برنامه‌های ارزشمند و پر محتوا، در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرات ماندگاری را برای آنها رقم زد و این میسر نخواهد شد مگر با باورپذیری دستاوردهای انقلاب برای خودمان و انتقال این باور به نسل امروز.
افتخاری از اعضای کارگروه خواست ضمن دوری از کلیشه‌ها و برنامه‌های تکراری، ضمن پیوند دستاوردهای فناوری با دستاوردهای فرهنگی و هنری، فضایی شاد و پویا را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند.
در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان برنامه‌های نهایی سازمان خود را ارائه دادند و بناست كه جلسات کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با هدف آشنایی اعضا با سایر دستگاه‌ها، هر بار در یک اداره کل برگزار شود که میزبانی جلسه چهارم کارگروه را اداره کل بهزیستی فارس بر عهده داشت.
انتهای پیام

captcha