رویش‌های انقلاب نتیجه تكیه بر مبانی اسلامی هستند
کد خبر: 3781470
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
آیت‌الله دژكام:

رویش‌های انقلاب نتیجه تكیه بر مبانی اسلامی هستند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس تأكید كرد كه رویش‌های انقلاب اسلامی نتیجه تکیه بر مبانی اسلامی و تبلیغ و ترویج معارف دینی هستند نه پارادایم‌های لیبرال دموکراسی.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر دیروز، 24 دی‌ماه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان ادارات کل تبلیغات اسلامی این استان گفت: نظام لیبرال دموکراسی مبانی و پارادایم‌هایی دارد که نتیجه پیاده کردن آن‌ها در جامعه ما، استحاله از درون و فروپاشی آرمان‌های انقلاب می‌شود.
وی افزود: اگر بخواهیم مبانی تبلیغی و جهت‌دهی افکار عمومی‌مان را بر اساس همان مبانی لیبرال دموکراسی تنظیم کنیم، طبعاً با نتایج خوبی مواجه نمی‌شویم.
آیت‌الله دژكام با بیان اینكه شهید حججی‌ها نتیجه تکیه بر پارادایم‌های لیبرال دموکراسی نیستند، گفت: رویش‌های انقلاب اسلامی نتیجه تکیه بر مبانی اسلامی و تبلیغ و ترویج معارف دینی هستند.
امام جمعه شیراز یادآور شد: به فضای رسانه‌ای و تبلیغی این روزهای کشور نگاه کنید، چقدر این فضا توسط جریان انقلاب اسلامی و یا جریان دلبسته به آرمان‌های انقلاب مدیریت می‌شود و چقدر از آن توسط دشمنان از خارج و یا داخل هدایت می‌شود؟
وی با بیان اینكه آیا به تاثیرات مدیریت افکار عمومی توسط دشمن فکر کرده‌ایم و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بر لزوم توجه به این مسئله تأكید كرد و گفت:‌ چرا باید دست روی دست بگذاریم تا دیگران برایمان فضای عمومی و روانی جامعه را مدیریت و جهت‌دهی کنند؟
انتهای پیام

captcha