«طلایه‌داران فاطمی و انقلاب اسلامی» فارس گردهم آمدند
کد خبر: 3781871
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

«طلایه‌داران فاطمی و انقلاب اسلامی» فارس گردهم آمدند

گروه فرهنگی ـ در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش «طلایه‌داران فاطمی و تبیین دستاوردها انقلاب اسلامی» در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، همایش «طلایه‌داران فاطمی و تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی» امروز، 26 دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهدا شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم گفت: دشمنان تلاش زیادی كردند تا انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نبیند اما این مردم همواره ثابت كرده‌اند كه در صحنه هستند و هیچگاه انقلاب خود را تنها نمی‌گذارند.
وی افزود: ملت ایران انقلاب كردند و در طی این 40 سال تا پای جان از انقلاب خود دفاع كردند و در این راه شهدای بسیار را تقدیم كردند پس خیال دشمنان برای نابودی این انقلاب یك خیال واهی است.
مهرابی تأكید كرد كه امروز مشاهده می‌كنیم كه تمام اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف و بزنگاه‌های حساس دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌كنند و قطعاً این حماسه حضور همچنان تداوم خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان به برگزاری این همایش اشاره كرد و گفت: این همایش با همكاری مشترك اعضای ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اعم از كانون‌های مساجد، حوزه‌های علمیه، سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و غیره تشكیل شده است.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تأكید كرد كه ما تا آخر ایستاده‌ایم و به آینده این كشور و انقلاب امید داریم.
یادآور می‌شود، در این مراسم بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام حریزاوی، معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی كشور، احده ده بزرگی و پروانه نجاتی، دو تن از شاعران آیینی استان فارس به شعرخوانی در وصف چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداختند.
انتهای پیام

captcha