‌وداع شیرازی‌ها با آلاله‌ها/ تمام مردم دعوتند
کد خبر: 3782444
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
امشب صورت می‌گيرد؛

‌وداع شیرازی‌ها با آلاله‌ها/ تمام مردم دعوتند

گروه اجتماعی ـ مراسم وداع با سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امشب، ۲۹ دی‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، پس از ورود پیكرهای مطهر سه شهید شناسایی و تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به شیراز در روز پنج‌شنبه، 27 دی‌ماه جاری، مراسم متنوعی در نقاط مختلف فارس با حضور این شهدا برگزار می‌شود.
در این راستا بناست كه مراسم شب وداع با پیكرهای مطهر این سه شهید امشب، 29 دی‌ماه جاری با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شود كه همگان برای حضور در این مراسم و كسب فیض معنوی از شهدا دعوت هستند.
مراسم تشییع شهدا فردا، 30 دی‌ماه از ساعت 9 صبح از حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) شیراز آغاز و به سمت گلزار شهدای شیراز ادامه خواهد داشت.
در ادامه این مراسم پیكر شهید حسین سهامی‌فرد در گلزار شهدای شیراز تدفین خواهد شد و پیكر شهید حمزه کرمی به كازرون و جهانگیر امیری به نورآباد ممسنی برای تشییع و تدوین انتقال پیدا خواهد كرد.

بازگشت شهدا بعد از 30 سال 
محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز نیز در این رابطه گفت: این شهدا در خرداد سال 67 در منطقه شلمچه در تک دشمن به شهادت رسیده‌اند که پس از 30 سال به آغوش وطن بازگشتند.
وی افزود:‌ بر کسی پوشیده نیست که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر و عزت ایران اسلامی است که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال وطن‌مان، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشورمان ساختند.
دوستدار یادآور شد: تکریم و بزرگداشت شهدا، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت، اخلاص، قدردانی و قدرشناسی از شهدای عزیز و تجدید میثاق و ادامه راه مسیر پرتلألو آن حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام

captcha