مروری بر برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» در استان مرکزی
کد خبر: 3782686
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

مروری بر برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان مرکزی برنامه‌های دو روزه کاروان قرآنی انقلاب در استان را تشریح کرد.

مروری بر برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، کاروان قرآنی انقلاب روزهای سه‌شنبه، دوم و چهارشنبه سوم بهمن‌ماه به استان مرکزی سفر می‌کند.
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان مرکزی، درباره سفر دو روزه کاروان قرآنی انقلاب به سرپرستی استاد احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و مدیر رادیو قرآن به خبرنگار ایکنا گفت: این کاروان در دو روز سه‌شنبه، دوم و چهارشنبه سوم بهمن‌ماه به استان مرکزی سفر می‌کند.
وی تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب با هدف اجرای برنامه‌های قرآنی با محوریت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به سرپرستی استاد احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن و قاری بین‌المللی و متشکل از قاریان و حافظان برجسته صبح روز سه‌شنبه دوم بهمن وارد استان مرکزی می‌شوند، برنامه‌های روز اول این کاروان بدین شرح است؛
گلباران گلزار مطهر شهدای اراک، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار عبدالله خسروی، دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، بازدید از کارخانه آب سنگین اراک(خنداب)، بازدید از کشت و صنعت محمدآباد به جهت اهتمام به فعالیت‌های قرآنی و حضور در محفل انس با قرآن در مسجد امام حسین(ع) اراک پس از اقامه نماز مغرب و عشاء.
حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه بخشی از برنامه، زنده پخش می‌شود و بخشی مستندسازی شده و در زمان دیگری پخش می‌شود، در خصوص برنامه‌های روز دوم کاروان قرآنی انقلاب نیز گفت: حضور در نشست انجمن خیرین قرآنی به میزبانی شهرستان خمین، حضور در نشست مجمع قرآنیان استان مرکزی و گلباران بیت قدیمی امام راحل از جمله برنامه‌هایی است که در خمین برگزار می‌شود. پس از آن کاروان قرآنی انقلاب به سمت محلات حرکت کرده و با خیّر قرآنی حاج علی توکلی دیدار می‌کند، حضور این کاروان در محفل انس با قرآن دلیجان واقع در مسجد جامع از دیگر برنامه‌های روز دوم است.
انتهای پیام

captcha