مدیران ‌به وعده‌هایشان عمل کنند
کد خبر: 3784515
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

مدیران ‌به وعده‌هایشان عمل کنند

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان با بیان این‌که باید در عمل و رفتار صداقت داشته باشیم، گفت: مدیران باید فاصله‌شان را با مردم کم کنند و به وعده‌هایشان پایبند باشند.

مدیران فاصله‌شان را با مردم کم کنند/ لزوم پایبندی به وعده‌هابه گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان امروز، ششم بهمن‌ماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بروجرد، با بیان این‌که ایام فاطمیه امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متقارن شده است، اظهار کرد: انقلابی که با رنگ و بوی فاطمی و علوی در چهل سال پیش و بارهبری فرزندی از فرزندان حضرت زهرا(س) به پیروزی رسید.
وی افزود: اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های بلندی ترسیم شد به رهبری نظام جمهوری اسلامی و جانشین خلف ایشان و همه انقلابیونی که 40 سال پیش برای وقوع این رویداد مهم پیشقدم شدند.
خجسته‌پور با تأکید بر این‌که باید دستاوردهای این 40 سال بازخوانی شود، اضافه کرد: باید این بازخوانی را داشته باشیم تا مسیری را که برای آن شهید، جانباز و ایثارگر داده‌ایم ببینیم آیا درست حرکت کرده‌ایم یا راه را به اشتباه رفته‌ایم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: در هرجا که نیازمند اصلاح و بازنگری است با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری اصلاح کنیم.
خجسته‌پور اضافه کرد: نظام در طول چهار دهه انقلاب با افتخار مسیر خود را پشت سر گذاشته و در این راه خدمات شایانی به مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و راه‌سازی ارائه شده است.
وی ادامه داد: این انقلاب بر پایه ارزش‌های دینی شکل گرفته و حاکم شدن این ارزش‌ها باعث پیروزی و پیشرفت‌های همه‌جانبه در طول این چهل سال شده است .
معاون استاندار لرستان اظهارکرد: درمیان دو بلوک شرق و غرب، انقلاب کردیم تا نظام مردم‌سالار در کشور حاکم شود و آن شعار معروف انقلابیون در سال 57 محقق شود.
خجسته‌پور اضافه کرد: انقلاب کردیم که حرف و عمل‌مان یکی باشد. براین اساس مدیران باید فاصله‌شان را با مردم یکی کنند و به وعده‌هایشان پایبند باشند.
وی با بیان این‌که باید در عمل و رفتار صداقت داشته باشیم، افزود: اگر کوچک‌ترین لغزشی در افکارمان داشته باشیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

یشرفت در کارها با همدلی میسر خواهد شد
عبدالرحیم رحیمی، فرماندار جیدید بروجرد نیز در این مراسم، گفت: بروجرد مهد تمدن، علم و غنای فرهنگی است و افتخار می‌کنم برای خدمت به این‌جا آمده‌ام و قول می‌دهم همان‌گونه که در گچساران فعالیت داشته‌ام در این‌جا دوبرابر تلاش کنم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر خود را یک شهروند درجه یک بروجردی می‌دانم و از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد.

فرماندار ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: تلاش و پیشرفت در کارها تنها با همکاری و همدلی میسر خواهد شد و باید تلاش کنیم در کنار هم بتوانیم گام‌های موثری را برای پیشرفت و رفع مشکلات برداریم.
رحیمی بیان کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و انقلاب ما به سن کامل رسیده است و زمان آن رسیده که نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.
وی ادامه داد: هرکس مسئولیت گرفت باید قید زمان را بزند و تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های شهرستان بروجرد استفاده شود.
فرماندار ویژه بروجرد بیان کرد: مردم از ما شعار نمی‌خواهند بلکه از ما مسئولین انتظار کار و خدمت دارند و باید شبانه‌روزی برای رفع مشکلات تلاش کنیم
وی ادامه داد: خط قرمز ما نظام، ولایت، رهبری و مردم است و هرکس از این مسیر تخطی کند با آن برخورد خواهد شد.
رحیمی با اشاره به مشکلات شهرداری بروجرد، افزود: مشکل شهرداری بروجرد تنها مختص این شهر نیست بلکه شهرهای دیگر نیز با این مشکلات روبرو هستند اما با تلاش و برنامه‌ریزی می‌توان در جهت رفع مشکلات گام برداشت.
وی گفت: هر شهری مشکلات خود را دارد و مردم آن شهر متناسب به جمعیت آن انتظاراتی را دارند.
در پایان این مراسم عبدالرحیم رحیمی به‌عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد معرفی و جانشین رضا آریایی شد.

انتهای پیام

captcha