حاکمیت راه را برای نیروهای جدید و افکار سازنده انقلاب باز کند
کد خبر: 3784835
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
انسجام ملی؛ نتیجه وحدت اجتماعی/۱

حاکمیت راه را برای نیروهای جدید و افکار سازنده انقلاب باز کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: حاکمیت باید راه را برای نیروهای جدید و سازنده انقلاب و همچنین افکار جدید متناسب با شرایط و نیازهای موجود جامعه باز کند و با داد و فریاد و پرخاشگری نمی‌توان مساله را حل کرد.

حاکمیت راه را برای نیروهای جدید و افکار سازنده انقلاب باز کندمحسن بنی‌هاشمی، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در مبارزه و سرنگونی رژیم شاهنشاهی تمام اقشار ایران و در راس آن‌ها روحانیت، دانشگاهیان، فرهنگیان و بازار مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه تخریب یک خانه آسان‌تر از ساختن خانه‌ای جدید است، عنوان کرد: عواملی که در ساختن یک خانه مشارکت می‌کنند، لزوماً همان عواملی نیستند که در تخریب خانه مشارکت کرده‌اند. یک انقلاب مراحلی دارد که در هر مرحله باید عوامل و کارشناسان همان مرحله را به کار بگیرند.

بنی‌هاشمی افزود: بعد از پیروزی انقلاب و تخریب نظام شاهنشاهی، مهندسی ساختن انقلاب دچار مشکل شد زیرا عوامل تخریب نظام شاهنشاهی میدان را برای عوامل سازنده انقلاب اسلامی خالی نکردند؛ بنابراین مدیریت انقلاب دچار مشکل شد و ساختن انقلاب درست مدیریت نشد، چنانکه این مشکل همچنان ادامه دارد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: افرادی که اصالتا انقلابی هستند، برای آن جانفشانی و فداکاری کرده و زحمت کشیده‌اند. زمانی که روش های آن‌ها برای حل مشکلات مملکت جواب نمی‌دهد باید از افراد دیگری که در این مملکت در خدمت انقلاب حضور دارند، برای حل مشکل کمک بگیرند و کار را به کاردان تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی انقلاب در شرایط کنونی، مشکل کارآمدی و عدم مهندسی صحیح است، تصریح کرد: نظام ما در ابعاد مختلف مانند مهندسی فرهنگی، شهرسازی، اداری، انتخابات، تجارت، کشاورزی و سایر ابعاد دچار مشکل بوده و راه‌حل آن مهندسی شایسته‌سالاری است.

بنی‌هاشمی در خصوص راه بهبود برخی شکاف‌های ایجاد شده بین مردم و حاکمیت بیان کرد: حاکمیت باید راه را برای نیروهای جدید و سازنده انقلاب و همچنین افکار جدید متناسب با شرایط و نیازهای موجود جامعه باز کند و با داد و فریاد و پرخاشگری نمی‌توان مساله را حل کرد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نیروهای اصیل انقلاب باید در این زمینه به حاکمیت کمک کنند، از جمله این که راه را برای تحویل دادن سنگر به رزمندگان جدید باز نمایند.

انتهای پیام

captcha