رونمایی از شناسنامه شهدای رسانه در فارس
کد خبر: 3788382
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

رونمایی از شناسنامه شهدای رسانه در فارس

گروه فرهنگی ـ همزمان با دهه فاطمیه و فجر انقلاب اسلامی، طی در مركز صدا سیمای فارس از شناسنامه شهدای رسانه ملی در استان رونمایی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با دهه فاطمیه و چهلمین فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و انصاری مدیرکل ثبت احوال استان فارس در مسجد «سلمان فارسی» این مرکز از شناسنامه شهدای حوزه رسانه ملی در استان رونمایی شد.
در این مراسم که امروز، 17 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس، جواد قناعتی رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس و حمیدرضا گرامی، مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس حضور داشتند، حجت‌الاسلام امیدی بر سر مقبره مطهر شهید گمنام در رثای حضرت زهرا(س) به مداحی پرداخت.
در این مراسم که با عنوان «هنر و انقلاب اسلامی»به‌همت دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس برگزار شده بود، از هشت نفر از هنرمندان صدا و سیمای مرکز فارس با نام‌های احمد اکبرپور نویسنده و تهیه کننده سیما، سید علی غمخواری کارگردان و مستندساز، محمد خردل تدوینگر سیما، محمد جوادحسن شاهی نویسنده و تهیه کننده رادیو، محسن قاسم زادگان تهیه‌کننده رادیو، مهدی قاسمی پو مدیر پشتیبانی و طراح خلاق فنی و سید محمد رضا نصیحت کن طراح و گرافیست فضای مجازی، فرخ رستگاری دبیر خبر مرکز فارس تجلیل شد.
یادآور می‌شود، مراسم «هنر و انقلاب اسلامی» با هدف تجلیل از هنرمندان در سراسر کشور، جزئی از سرفصل‌های کاری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور است که در دهه فجر اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha