پیشرفت کشور در بخش دستاوردهای نظامی مثال‌زدنی است
کد خبر: 3788805
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
حجت‌الاسلام علیزاده:

پیشرفت کشور در بخش دستاوردهای نظامی مثال‌زدنی است

گروه سیاست و اقتصاد - دشمن به دنبال ناامنی نیز هست، استکبار جهانی داعش را برای نابودی ایران ایجاد کرد اما سرانجام موفق نشدند. ایران در 4 دهه گذشته در بخش دستاورد‌های نظامی بسیار خوب پیش رفته است و این پیشرفت مثال‌زدنی است به این دلیل دشمنان جرئت نزدیک شدن به ایران را ندارند، آن‌ها اعلام کردند که ایران در جایگاه اول موشکی دنیا قرار دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه شامگاه ۱۹ بهمن‌ماه در یادواره شهدای شهر نیم‌ور با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت زهرا‌(س)، اظهار کرد: شهدا میزبان جلسات خود هستند و ما بایستی در قبال جان‌فشانی‌های آن‌ها از این انقلاب حفاظت کنیم، در کنار توجه به دستاورد‌های انقلاب بایستی به آینده این نظام توجه کرد و مسئولان باید با حرکت‌های جهادی گامی در جهت رفع مشکلات مردم بردارند.
وی افزود: پیام برگزاری یادواره‌های شهدا حفظ آرمان‌های شهدا از سوی مردم انقلابی است، همه از دنیا می‌رویم اما شهدا با اهدای جان خود در تاریخ جاودانه شدند و ارزش والایی پیدا کردند.
حجت‌الاسلام علیزاده ضمن تمجید از نام‌گذاری ایام پیروزی انقلاب به نام «دهه فجر فاطمی» بر لزوم حفظ حرمت این ایام تاکید کرد و گفت: طی 40 سال گذشته ما همیشه در حال مقابله و مبارزه با دشمنان انقلاب و مستکبران جهانی بوده‌ایم که فتنه 88 یکی از نمونه‌های آن بود.
حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: اگر فتنه‌گران در سال ۸۸ به اهداف خود رسیده بودند امروز ما با این آزادی برنامه اجرا نمی‌کردیم، دشمن جنگ اقتصادی را علیه مردم به پا کرده است که راهکار عبور از مشکلات، پیروی از دستورات رهبری است.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال ناامنی نیز هست، استکبار جهانی داعش را برای نابودی ایران ایجاد کرد اما سرانجام موفق نشدند. ایران در 4 دهه گذشته در بخش دستاورد‌های نظامی بسیار خوب پیش رفته است و به این دلیل دشمنان جرئت نزدیک شدن به ایران را ندارند، آن‌ها اعلام کردند که ایران در جایگاه اول موشکی دنیا قرار دارد.
نماینده ولی‌فقیه در حفاظت سپاه عزت‌نفس ملی را برای یک کشور ضروری دانست و بیان کرد: انقلاب ما ریشه‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را نابود کرد و امروز انقلاب اسلامی ایران مایه افتخار و الگوی کشور‌های مسلمان دیگر است.
حجت‌الاسلام علیزاده در پایان گفت: ما نسبت به آینده انقلاب مسئول هستیم و امروز پس از 40 سال نباید همانند گذشته به آزمون و خطا دست بزنیم و باید با نگاه به قله‌های مد‌نظر با جدیت تمام به راه خود ادامه دهیم. نباید همچون گذشته دست به آزمون و خطا بزنیم چرا که در قبال این نظام مسئولیم و بایستی با توجه به اهداف والای انقلاب به سوی آنان پیش‌روی کنیم.
انتهای پیام

captcha