قدردان ملت هوشیار و بیدار باشیم
کد خبر: 3789546
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

قدردان ملت هوشیار و بیدار باشیم

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه نقش بی‌بدیل مردم در تمام عرصه‌های انقلاب و نیز حفظ و تداوم این نظام بر کسی پوشیده نیست، افزود: باید قدردان این ملت هوشیار و بیدار بود.

نقش بی‌بدیل مردم در حفظ و تداوم نظام بر کسی پوشیده نیستبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، امروز، 23 بهمن در اولین سالگرد بزرگداشت 6 شهید گمنام تایباد که در مسجد امام صادق(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین توطئه‌های دشمن در برهه کنونی دامن زدن به جنگ اقتصادی علیه نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: اجرای درست اقتصاد مقاومتی، تکیه بر اقشار مختلف مردم، به‌‌ویژه جوانان و بهره‌مندی از توان داخلی در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی آن را رقم زده، بهترین راه برون رفت از مشکلات است.

سردار فضلی به حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و بیان کرد: مردم هوشیار، بصیر وهمیشه در صحنه ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری همچون کوه استوار پشت نظام ایستاده‌اند و در لبیک به ندای امام خامنه‌ای، با حضور میلیونی خود در یوم الله 22 بهمن زمینه یاس و ناامیدی دشمن را فراهم کردند.

وی تصریح کرد: نقش بی‌بدیل مردم در تمام عرصه‌های انقلاب و نیز حفظ و تداوم این نظام بر کسی پوشیده نیست؛ عاملی که رویاهای دشمنان را باطل کرده و ناامیدی را برای آنان به ارمغان آورده است. باید قدردان این ملت هوشیار و بیدار بود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای گمنام در شهرستان ولایتمدار و شهیدپروری همچون تایباد یک موهبت الهی است تا اینکه شهدا را فراموش نکنیم و همیشه از رهنمودهای آنان در فراز و نشیب‌های زندگی بهره‌مند شویم.

وی امنیت حاکم امروز بر کشور ایران را دستاورد خون شهدا دانست و گفت: از برکت خون شهدا امروز مرزنشینانی همچون برادران اهل سنت و شیعه در این شهرستان مرزی حاضرند تا از مرزهای کشور دفاع کنند و دشمنان را ناامید گردانند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) به خاطرات 8 ساله دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بیش از 85 درصد از رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 بسیجیان دریا دل ایران اسلامی بودند که حملات دشمن را شکستند و امروز نیز قدرت جوانان ما ده‌ها برابر شده و سبب برهم ریختن توطئه‌های دشمنان گردیده است.

در ادامه فرماندار تایباد گفت: اینجا تایباد است و همه مردمانش از شیعه و سنی به شهدا ارادت دارند و همه‌ ما افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت هستیم.

حسین شرافتی‌راد افزود: این منطقه مرزی با غیرت و وحدت مرزنشینانش کانون وحدت و انسجام در کشور است و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در کنار مردم تلاش می‌کنند وعده‌های دشمنان را باطل کنند.

وی اظهار کرد: سال گذشته تایباد میزبان 6 شهید گمنام بود و 2 شهید در دانشگاه آزاد واحد تایباد دفن و 4 شهید دیگر به شهرهای کاریز و مشهدریزه منتقل شدند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به 9 شهید گمنام در تایباد گفت: این خطه مرزی 113 شهید، 300 جانباز، 30 آزاده و بیش از 1000 رزمنده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام

captcha