انقلاب؛ الگوی قابل‌اتکا برای جبهه مقاومت
کد خبر: 3790091
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

انقلاب؛ الگوی قابل‌اتکا برای جبهه مقاومت

گروه سیاسی ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا انقلاب اسلامی ایران را الگوی قابل اتکا برای آزادمردان و جبهه مقاومت دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بر محور مردم پایه‌گذاری شده است.

انقلاب؛ الگوی قابل اتکا برای جبهه مقاومتبه گزارش ایکنا از لرستان، حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا، پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن در ایبن تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به جمعی از پاسداران اظهارکرد: عملیات‌های تروریستی دشمنان مسبوق به سابقه است اما موجب تقویت اراده ملت می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که آن‌چه سناریوی دشمن در دنیاست این است که دنیا به‌سمت دوقطبی شدن می‌رود، یادآور شد: ایران به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری امن‌ترین کشور در غرب آسیا است.
بیدادی با اشاره به این‌که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درخت تنومند انقلاب با بصیرت ملی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سه محور دین، ولایت و مردم پایه‌گذاری شده و مردم صاحب انقلاب هستند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا با تاکید بر این‌که ملت ایران از تمام امتحان‌ها سربلند بیرون آمد و امروز به الگوی قابل اتکا برای جبهه مقاومت و آزادمردان جهان تبدیل شده است، اضافه کرد: لشکر ۸۴ سابقه عملیاتی درخشانی در دفاع مقدس دارد.
وی با تاکید بر این‌که امیر دریکوند فرمانده سابق لشکر ۸۴ از افسران نزاجا بودند که ۳۵ سال سابقه خدمت دارد، یادآور شد: امروز امیر مراد خوش‌کنار که از افسران خوشنام ارتش هستند و در مقاطع مختلف و در مشاغل مختلف ستادی و فرماندهی مشغول به خدمت بودند رسماً به‌عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ معرفی می‌شود.
بیدادی گفت: برقراری تعامل سازنده بین ارتش و مسئولان استانی سیاست امروز فرماندهی نزاجا است.

انتهای پیام

captcha