اعلام فراخوان مراسم نکوداشت آیت‌الله حسینی‌زنجانی
کد خبر: 3791220
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

اعلام فراخوان مراسم نکوداشت آیت‌الله حسینی‌زنجانی

گروه معارف ــ مراسم نکوداشت آیت‌الله حسینی‌زنجانی، استاد حوزه در زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اسفندماه ارسال کنند.

اعلام فراخوان مراسم نکوداشت آیت‌الله حسینی زنجانیحجت‌الاسلام مهدی مرادخانی، مسئول پژوهش حوزه علمیه برادران استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: حوزه علمیه استان زنجان درصدد است تا مراسم نکوداشتی برای عالم برجسته، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی برگزار کند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در رابطه با این مرجع تقلید جهان تشیع را در قالب مقاله، شعر و عکس تا 15 اسفندماه به ایمیل دبیرخانه همایش به آدرس morad313@yahoo.com ارسال کنند.
مرادخانی هدف از این همایش را آشنایی با ابعاد مختلف شخصیت فردی و رفتارهای اجتماعی و نیز مدارج علمی و دینی این عالم عالیقدر برشمرد و گفت: افرادی که از شاگردان ایشان بودند و از نزدیک در ارتباط بودند می‌توانند برای معرفی این شخصیت آثار خود را رائه دهند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه معرفی شخصیت‌های برجسته دینی و اساتید برای حوزیان از 5 سال گذشته با بررسی شخصیت شیخ تقی خاتمی آغاز شد و هر ساله این همایش برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha