نقش مؤثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی/ هیچ قدرتی مقابل ایران تاب ایستادگی ندارد
کد خبر: 3794978
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

نقش مؤثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی/ هیچ قدرتی مقابل ایران تاب ایستادگی ندارد

گروه شهرستان‌ها ــ جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حضور پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته و عظمت ایران اسلامی به برکت مشارکت مردان و زنانش در عرصه‌های مختلف محقق شده است.

نقش مؤثر حضور بانوان در پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن‌زاده در دومین همایش کانون بانوی مرزنشین که شامگاه یکشنبه، 12 اسفندماه، با حضور ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و بانوان فرهیخته تایباد در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت وجود رهبری مقتدر، به عزت و جاودانگی رسیده و ملت همیشه پا در رکاب ولایت گام برداشته و به پیروزی و اقتدار رسیده است.

وی به نقل از یک روزنامه‌نگار مصری در خصوص جایگاه قدرت و عظمت ایران افزود: ایرانی‌ها راه مبارزه در مقابل قدرت‌ها به خصوص آمریکا را انتخاب کردند و ما مصری‌ها راه سازش را برگزیدیم و هر سال مزد خیانت خود را از طرف آمریکا در قالب 40 میلیارد ریال دریافت می‌کنیم.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را دانست و به درستی از آن پاسداری کرد. هر فردی وظیفه دارد به درستی نقش خود را در این پیروزی ایفا کند و هم‌افزایی ابزاری قوی برای رسیدن به این جایگاه است.

وی تصریح کرد: ایرانیان از همان زمان پیروزی انقلاب همه فشارهای سیاسی، اقتصادی، تحریم‌ها، جنگ داخلی و هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی را تجربه کردند و در تمام مراحل پیروز میدان شدند.

حضور پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امروز ایران اسلامی از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده و هیچ قدرتی در مقابل آن تاب ایستادگی ندارد.

وی به اعتراف کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در خصوص اقتدار ایران اشاره کرد و افزود: آن‌ها هرکدام ۶۴ مرتبه در مناظره‌های تلویزیونی خود از ایران یاد کردند و نام بردند که گویی حریفی جز ایران در سطح جهان ندارند و این نشان دهنده جایگاه باعزت و اقتدار ایران است.

سردار حسن‌زاده گفت: ایرانیان در تمام علوم استراتژیک، هسته‌ای فضایی، شبیه‌سازی، پزشکی و عرصه‌های متفاوت دیگر جزو ۱۰ کشور وسیع جهان بشمار می‌رود و در دقت و سرعت در دنیا برتر است.

وی عنوان کرد: با این اقتدار و عظمت و نیز داشتن رهبری فرزانه هیچ دشمنی در دنیا قادر نخواهد بود به خاک جمهوری اسلامی ایران حتی به وسیله پهباد چپ نگاه کند.

حضور پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است

در ادامه این همایش مدیر کانون بانوی مرزنشین گفت: این کانون با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی جامعه زنان، تحکیم بنیان خانواده، بهبود و ارتقای سطح فرهنگ خانواده، آگاه‌سازی زنان از حقوق مدنی و مذهبی و بصیرت‌افزایی در مسائل روز اسفندماه سال گذشته در تایباد راه‌اندازی شد.

آیدا عصمتی افزود: در مدت یک سال که از عمر کانون می‌گذرد اقدامات موثری همچون توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره و آیین همسرداری، برگزاری محافل انس با قرآن و ضیافت افطاری را به صورت جهادی انجام داده است.

وی بیان کرد: تمام اقدامات این کانون میدانی انجام شده و در حد حرف و شعار نیست، کانون وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده و توسط بسیج مردمی که حضور گسترده در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی دارد اداره می‌شود.

انتهای پیام

captcha