17 نفر فوتی و 35 نفر مصدوم بر اثر وقوع سیل در شیراز
کد خبر: 3799745
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

17 نفر فوتی و 35 نفر مصدوم بر اثر وقوع سیل در شیراز

گروه اجتماعی ـ بر اثر وقوع سیل که صبح امروز در شیراز رخ داد، 17 نفر کشته و 35 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایکنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس عصر امروز، 5 فروردین‌ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران این استان به تشریحی از آمار تلفات وقوع سیل در شیراز پرداخت و گفت: متأسفانه بر اثر وقوع سیل 17 نفر فوت و 35 نفر مصدوم شدند.
وی ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هموطنانمان در این حادثه افزود: 6 نفر از جانباختگان این حادثه مرد، 7 نفر زن و 4 نفر کودک بوده‌اند.
رحیمی با بیان اینکه بازماندگان این حادثه به مراکز مناسب جهت اسکان و تغذیه انتقال داده شدند، افزود: در مدت 10 دقیقه در شهر شیراز 18 میلیمتر باران بارید که موجب راه افتادن سیلاب از شمال به سمت ورودی دروازه قرآن شیراز شد و خودروهای در حال حرکت در این مسیر نیز به عقب رانده شد و به یکدیگر برخورد کردند.
استاندار فارس با یادآوری این نکته که بلافاصله بعد از وقوع سیل در محل حادثه حضور یافته است، گفت: مصدومان به بیمارستان و متوفیان این حادثه به پزشکی قانونی و همچنین خودروهای حادثه دیده به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شدند.
وی بر لزوم عدم توجه به شایعات فضای مجازی در خصوص آلودگی آب شهر و غیره تأکید کرد و گفت:‌ البته برای دو روز آینده نیز بارش باران پیش‌بینی شده است که باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.
انتهای پیام 

captcha