آغاز تعمیرات مساجد آسیب‎دیده سیل رومشگان
کد خبر: 3806946
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

آغاز تعمیرات مساجد آسیب‎دیده سیل رومشگان

گروه فرهنگی ــ رئیس بنیاد اداره‌کل اوقاف لرستان از شروع تعمیرات مساجد رومشگان خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده پیمانکار نسبت به شروع تعمیرات مساجد امام رضا(ع) کیژان، سیدالشهدا(ع) حمان، صاحب‌الزمان(عج) بازوند و امام محمدباقر(ع) مرادآباد اقدام خواهد کرد.

آغاز تعمیرات مساجد شهرستان رومشگانبابک احمدی، رئیس بنیاد اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز تعمیرات در مساجد امام رضا(ع) کیژان، سیدالشهدا(ع) حمان، صاحب‌الزمان(عج) بازوند و امام محمدباقر(ع) مرادآباد رومشگان خبر داد.
وی افزود: در جلسه‌ای که اواخر هفته گذشته با حضور امام جمعه شهرستان رومشگان و حجت‌الاسلام مجتبی پادروند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، مقرر شد، ظرف چند روز آینده پیمانکار نسبت به شروع تعمیرات مساجد امام رضا(ع) کیژان، سیدالشهدا(ع) حمان، صاحب‌الزمان(عج) بازوند و امام محمدباقر(ع) مرادآباد اقدام کند.

یادآور می‌شود، در سیل اخیر به بیش‌‌از ۴۰ بقعه متبرکه، مسجد و موقوفه لرستان خسارت وارد شده است که این اماکن شامل ۱۰ باب بقعه متبرکه، بیست و شش باب مسجد و شش باب حسینیه در سطح استان است که در مجموع بیش از سی میلیارد تومان خسارت به این اماکن وارد شده است.

انتهای پیام

captcha