تعامل بین قوا موجب رضایتمندی مردم و كاهش مشكلات می‌شود
کد خبر: 3810154
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

تعامل بین قوا موجب رضایتمندی مردم و كاهش مشكلات می‌شود

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با یادآوری اهمیت هر كدام از قوای سه گانه گفت: تعامل بین قوا با حفظ استقلال و انجام وظایف می تواند در ایجاد رضایتمندی مردم و كاهش مشكلات اثرگذار باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، ١٩ اردیبهشت در آیین تكریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری این استان با بیان اینکه فارس از استان‌های باثبات و دارای امنیت مطلوب در همه زمینه‌هاست، گفت: تعامل بین قوا با حفظ استقلال و انجام وظایف می‌تواند در ایجاد رضایتمندی مردم و كاهش مشكلات اثرگذار باشد.
وی با اشاره به خدمات ارزشمند رئیس سابق دادگستری فارس در حوزه قضایی، گفت: با تعاملی كه بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان طی سال‌های اخیر ایجاد شده، شاهد برخورداری فارس از امنیت پایدار و مطلوب بوده‌ایم.
رحیمی گفت: القاصی‌مهر هم در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی خوب درخشیدند. در حوزه درون سازمانی با تمركز بر امور نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، شاهد ارتقای كمی و كیفی مراكز قضایی بودیم.
استاندار فارس ادامه داد: گسترش تاسیسات، ساختمان‌ها و توجه به مباحث رفاهی قضات و شورای قضایی از اقدامات مطلوب حوزه سخت‌افزاری ریاست سابق دادگستری فارس بود.
رحیمی با بیان اینكه در بحث ابلاغ‌های الكترونیك و امور تحت اتوماسیون نسبت به گذشته حركت ارزشمندی انجام شده است، گفت: القاصی‌مهر، اجرای عدالت را سرلوحه كار قرار دادند و با اخلاق اسلامی مباحث قضایی را پیش بردند كه برای سالیان متمادی نام ایشان در اذهان مردم فارس به عنوان انسانی مدیر مدبر و عادل خواهد ماند.
وی با بیان اینكه ایشان در حوزه پیشگیری از جرم نیز خوب درخشیدند، گفت: در مبارزه با فساد و زمین خواری توفیقات مناسبی طی سال‌های گذشته در فارس حاصل شده كه بخش قابل توجه آن مرهون تلاش‌های ریاست سابق دادگستری استان است.
استاندار فارس همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نهایت همكاری با رئیس جدید دادگستری استان فارس داشته باشند.
انتهای پیام

captcha