تربیت 10 درصد حافظان قرآن كشور توسط بیت‌الاحزان
کد خبر: 3810599
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

تربیت 10 درصد حافظان قرآن كشور توسط بیت‌الاحزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینكه از ابتدای شكل‌گیری این مؤسسه تاكنون بیش از 20 هزار حافظ اجزاء و قریب 2 هزار حافظ كل قرآن توسط این مؤسسه تربیت شده است، گفت: قریب 10 درصد حافظان قرآن كشور توسط این مؤسسه تربیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه گفت: از ابتدای شكل‌گیری این مؤسسه تاكنون بیش از 20 هزار حافظ اجزاء و قریب 2 هزار حافظ كل قرآن توسط این مؤسسه تربیت شده است كه می‌توان گفت 10 درصد حافظان قرآن كشور توسط این مؤسسه تربیت شده‌اند.
وی با بیان اینكه این مؤسسه هم‌اكنون دارای 180 شعبه در نقاط مختلف كشور است، افزود: تاكنون فعالیت‌های بسیار خوبی در این مؤسسه انجام شده است كه طرح ملی «رحله» را یكی از این فعالیت‌های درخشان بیت‌الاحزان می‌توان نام برد.
شاهسونی با تصریح اینكه در سال جاری 43 مركز شبانه‌روزی طرح رحله در 15 استان فعال خواهد بود،‌ گفت: استان‌های فارس، خوزستان، یزد و خراسان رضوی بیشترین تعداد اجرای طرح‌های رحله را دارند كه استان فارس با 10 مركز و خوزستان با 9 مركز پیشتاز این طرح هستند.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن اظهار كرد: به طور كلی این طرح در 36 شهرستان كشور و 15 استان برگزار خواهد شد كه آخرین مهلت شركت در آن نیز پایان اردیبهشت‌ماه جاری است.
انتهای پیام

captcha