افزایش ۱۹ درصدی اجرای نیت واقفان در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3810776
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

افزایش ۱۹ درصدی اجرای نیت واقفان در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای نیت واقفان از سوی اوقاف استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ ،از رشد ۱۹ درصدی برخوردار بوده است.

افزایش ۱۹ درصدی اجرای نیت واقفان در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدعلی فاضلی‌نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در نشست رصد اجرای نیات واقفان استان، گفت: این جلسات برای بررسی و رصد اجرای نیت از هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود تا طبق سیاست‌های سازمان تمامی مبالغ به موقع جمع‌آوری و در اختیار موقوف علیهم قرار بگیرد.
وی افزود: با توجه به تأکید سازمان که مبالغ نیات واقفان نباید در حساب سازمان بماند و در اولین فرصت در اختیار صاحبان اصلی قرار بگیرد در جلسه امروز، کل اجرای نیات سال ۹۷ بررسی شد و به وظایف ابلاغی رسیدگی شد و در صورت نیاز به برخی متولیان تذکرات لازم داده شد.
فاضلی‌نسب ادامه داد: طبق بررسی‌ها در اجرای نیات ۱۹ در صد نسبت به سال ۹۶ از رشد برخوردار بودیم و تلاش خواهیم کرد در سال ۹۸ هم با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها در کشور و افزایش مشکلات مالی مردم سهمی در رفع مشکلات مالی جامعه و مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha