مرزبانان از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام دریغ نمی‌كنند
کد خبر: 3810914
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

مرزبانان از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام دریغ نمی‌كنند

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان با بیان اینكه به دنبال امنیت پایدار در مرزها هستیم، گفت: مرزبانان از هیچ تلاشی در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی جوكار، فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان در شیراز امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در حاشیه عیادت از ستوان یكم وحید خسروانی و ستوان دوم مجید صفرپور در بیمارستان سوانح و سوختگی در شیراز، بیان كرد: مرزبانان با تمام توان در حراست از مرزها می‌كوشند و از هیچ تلاشی در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌كنند.
وی با بیان اینكه ما به دنبال امنیت پایدار در مرزها هستیم، افزود: در همه مأموریت‌ها، ستوان خسروانی و ستوان صفرپور در راه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان آماده بوده‌اند و از افسران شجاع و همیشه در صحنه هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان در شیراز با بیان اینكه امنیت و آرامشی كه اكنون ما در كشور جمهوری اسلامی ایران داریم مرهون از خودگذشتگی و مجاهدت شهدا و مرزبانان است، گفت: تلاش مرزبانان در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی ستودنی است.
یادآور می‌شود، ستوان وحید خسروانی و ستوان صفرپور جمعی یگان تکاور 110 نیک‌شهر، هفته گذشته برای نجات جان راننده خودرویی که قاچاق بنزین داشت و پس از برخورد با كوه خودرو آتش گرفت؛ ققنوس وار خود را به دل آتش زدند كه مجروح و راهی بیمارستان شدند.
انتهای پیام

captcha