واریز ۵۰ میلیون تومان سرانه برای کانون‌های مساجد فارس
کد خبر: 3810917
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

واریز ۵۰ میلیون تومان سرانه برای کانون‌های مساجد فارس

گروه فرهنگی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از واریز ۵۰ میلیون تومان سرانه برای کانون‌های ثبت شده در سامانه سجا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی امروز، 22 اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد مبلغ 50 میلیون تومان سرانه برای بیش از 1100کانون مساجدی که در سامانه سجا ثبت‌نام کرده‌اند، واریز می‌شود.
وی با تأکید بر ثبت نام کانون های مساجد در سامانه سجا ادامه داد: با ثبت کانون‌ها در پورتال بچه‌های مسجد، یکپارچه‌سازی، نظارت و حمایت‌های مالی به‌صورت متمرکز و کشوری صورت می‌گیرد.
امیدی افزود: سامانه سجا، سامانه جامع آمار و اطلاعات مساجد با هدف ساماندهی کانون‌های مساجد راه‌اندازی شده و کانون‌های مساجد استان نیز باید برای ثبت اطلاعات خود به سایت www.bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه پرداخت سرانه کانون‌های مساجد منوط به ثبت نام در این سامانه است، گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سال گذشته پرداخت سرانه مساجد، حمایت از کانون‌ها، صدور کارت عضویت از طریق پورتال جامع اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سجا انجام شده و منحصر به کانون‌هایی است که در سامانه ثبت نام کرده و گزارشات و برنامه‌های کانون خود را در این سامانه بارگذاری می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس باید در این سامانه ثبت نام کنند، ادامه داد: هرگونه حمایت از کانون‌های مساجد بر اساس امتیاز دهی این سامانه است.
امیدی با اشاره به اینکه سجا، کانون‌های مساجد در سراسر کشور را به هم مرتبط می‌کند، گفت: ملاک هرگونه عمل و ارائه خدمات ستاد کانون‌های مساجد کشور، اطلاعات سامانه سجا خواهد بود.
انتهای پیام

captcha