حضور در راهپیمایی روز قدس، توطئه استکبار را در نطفه خفه می‌كند
کد خبر: 3815668
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

حضور در راهپیمایی روز قدس، توطئه استکبار را در نطفه خفه می‌كند

گروه سیاست و اقتصاد ـ در بخشی از پیام آیت‌الله كلانتری به‌مناسبت روز جهانی قدس آمده است كه حضور در راهپیمایی این روز باعث می‌شود آخرین توطئه استکبار جهانی درباره نابودی آرمان فلسطین موسوم به معامله قرن در نطفه خفه شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، آیت‌الله علی‌اكبر كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری پیامی صادر كرد كه در آن آحاد مردم بصیر را برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت كرده است.
در این پیام آمده است:
مردم مسلمان و روزه‌داران عزیز! روز قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر فلسطین است از راه رسید .
روزی که یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مربوط به قبله نخستین مسلمانان است بلکه این روز، متعلق به همه مظلومان و محرومان جهان و نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
در حقیقت استمرار راهپیمایی‌های خالصانه مسلمانان در آخرین جمعه ماه‌های رمضان، نویدبخش فروپاشی و افول تدریجی تمدن ظالم‌پرور و مظلوم‌کش غرب و خط پایانی است بر نظام لیبرال دموکراسی، ان‌شاءالله.
حضور در راهپیمایی امسال از اهمیتی مضاعف برخوردار است چرا که باعث می‌شود آخرین توطئه استکبار جهانی درباره نابودی آرمان فلسطین موسوم به معامله قرن در نطفه خفه شود.
اینجانب همه برادران و خواهران ایمانی و اقشار گوناگون جامعه را به حضور پررنگ در راهپیمایی این روز دعوت می‌كنم.
انتهای پیام

captcha