پیام تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3816121
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

پیام تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

پیام تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در این پیام اظهار کرد: حضور پرشور جوانان و نوجوانان عزیز نشان بالندگی و بصیرت امتی است که تصمیم گرفته استقلال خود را با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی حفظ کند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
درود و برکت خداوند نصیب مردم بصیر و فهیم سرزمین خراسان رضوی که بار دیگر همبستگی، همدلی و خروش انقلابی خود را در روز قدس به رخ تمامی جهانیان کشیدند.

شرکت همه آحاد ملت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت سیاست‌های استکباری و استعماری دژخیمان کودک‌کش رژیم جعلی اسرائیل به ویژه حضور پرشور جوانان و نوجوانان عزیز نشان بالندگی و بصیرت امتی است که تصمیم گرفته استقلال خود را با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی حفظ کند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پرچم این انقلاب را به دست صاحب واقعی‌اش حضرت ولی عصر(عج) برساند.

سلام خدا بر ملتی که در بیش از 40 سال همواره بر بیعت خویش باقی مانده‌اند، بی‌شک این حضور پرصلابت و خروش انقلابی، وظیفه‌ای سنگین بر دوش دولتمردان و مسئولان است تا با تلاش، همدلی و خدمت شایسته قدردان مردم شریف و عزیز باشند.

اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار، از حضور و شکوه راهپیمایی شما عزیزان و همراهان همیشه انقلاب به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

captcha