طرح «معامله قرن» مسخره كردن خود صهیونیست‌هاست
کد خبر: 3816262
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

طرح «معامله قرن» مسخره كردن خود صهیونیست‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به طرح «معامله قرن» كه از سوی آمریكا به نفع صهیونیست‌ها مطرح شده است، گفت: اين طرح مسخره كردن خود صهیونیست‌هاست و تاكنون از این طرح‌ها بسیار ارائه دادند و مسلماً این طرح هم شكست خواهد خورد.

آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به آیه 7 سوره اسراء «... فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِیدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا؛ ... و چون تهدید آخر فرا رسد [بیایند] تا شما را اندوهگین كنند و در معبد[تان] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآیند و بر هر چه دست‏ یافتند یكسره [آن را] نابود كنند»، گفت:‌ قرآن كریم فرموده است كه فساد صهیونیست‌ها دو بار در عالم بالا می‌گیرد و ایرانی‌ها در فرو نشاندن آتش فساد این‌ها یك بار نقش اساسی و عمده خواهند داشت.
وی همچنین به آیه 5 سوره اسراء «... بَعَثْنَا عَلَیكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا؛... بندگانى از خود را كه سخت نیرومندند بر شما مى‏ گماریم تا میان خانه‌‏ها[یتان براى قتل و غارت شما] به جستجو درآیند و این تهدید تحقق‏یافتنى است» اشاره كرد و افزود: وقتی وعده اولی فرا می‌رسد قیام‌كنندگانی از قم و مردمانی از ایران حركت می‌كنند و این فساد بزرگی را كه صهیونیست‌ها در جهان به راه انداختند، در هم خواهند شكست و این مسئله به دست قدرت و عزم و اراده ملت ایران صورت خواهد گرفت.
آیت‌الله دژكام روز قدس را روزی دانست كه ملت ایران این اراده پولادین را كه در قرآن به اشاره شده است را به نمایش می‌گذارند و سپس به مسئله معامله قرن اشاره كرد و گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند ما شروع كننده جنگ نیستیم و این صهیونیست‌ها هستند كه سرزمین مسلمانان را غصب كرده‌اند و ما هم به بهترین شكل كار آنان را دعوت می‌كنیم كه اجازه دهید مردم اصلی فلسطین در این قضیه رأی دهند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: صهیونیست‌ها خودشان می‌دانند كه بازنده یك روال دموكراتیك هستند و وقتی كسی یك روال عادلانه منطقی دموكراتیك را نمی‌پذیرد، راهی جز زور در مقابلش نیست.
وی با تأكید بر اینكه مردم فلسطین قهرمانانه در مقابل این طرح می‌ایستند و ایران هم از آن‌ها حمایت می‌كند، گفت: طرح معامله قرن هم مسخره كردن خود صهیونیست‌هاست و تاكنون از این اداها و طرح‌ها بسیار درآوردند و مسلماً این طرح هم شكست خواهد خورد.
آیت‌الله دژكام یادآور شد: زمانی در كمپ دیوید، انور سادات نشست كه می‌خواهیم با صهیونیست‌ها صلح كنیم و قرارداد بنویسیم و حتی در این زمینه برخی از سران فلسطینی‌ها هم با خود همراه كردند اما امروز بعد از گذشت سال‌ها جز بی‌آبرویی برای انور سادات و عزت برای نهضت مقاومت چیز دیگری ندیدیم.
انتهای پیام

captcha